سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران، فروردین ماه 1396در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.

به  گزارش  خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومي دانشگاه شهركرد، سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران به همت گروه مهندسي برق و كامپيوتر دانشگاه شهركرد و با همکاری انجمن ماشین بینایی و پردازش تصویر ایران، با هدف فراهم آوردن امکان هم‌اندیشی و بهبود همکاری میان متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازشناسی الگو و تحلیل تصوير، ایجاد بستر مناسب برای تعامل بین پژوهشگران فعال در این حوزه و صنایع مرتبط ، بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران ، گسترش دانش موجود در زمینه ی پردازش تصویر و الگو و تبادل ایده های جدید توسط صنعتگران و پژوهشگران، 30 و 31 فروردين 1396در دانشكده فني مهندسي دانشگاه شهركرد برگزار مي شود.


اين كنفرانس در دو محور موضوعي بازشناسی الگو( تشخیص آماری، نحوی و ساختاری الگو ، تشخیص الگو در بیوانفورماتیک و بیولوژیک محاسباتی و...) و تحليل تصوير( تجزیه، تحلیل و درک تصویر و ویدئو، بخش‏ بندی ویژگی ها و توصیف گرها ، تجزیه و تحلیل رنگ و بافت و...) برگزار مي گردد.


آخرین مهلت ارسال مقاله به اين كنفرانس26 دی ماه 1395 مي باشد، به برترین مقاله هاي فارسی و انگلیسی ارایه شده در کنفرانس جوایز نقدی اهدا خواهد شد و مقالات برتر در مجله علمی پژوهشی ماشین بینایی و پردازش تصویر و مجله علمی پژوهشی Journal of Medical Signals and Sensores چاپ خواهند شد و تمامی مقالات پذیرفته شده این کنفرانس در سایت مرجع دانش (سیویلیکا) نمايه خواهند شد.


شايان ذكر است، بازشناسی الگو و تحلیل تصویر از پرکاربردترین و گسترده ‏ترین شاخه‏ های هوش مصنوعی هستند که از سوی پژوهشگران رشته ‏های مختلفی چون مهندسی برق، کامپيوتر و ریاضیات مورد توجه قرار گرفته‏ اند. کاربردهای گسترده و جذاب موجود در این حوزه از پردازش تصاویر ماهواره‏ ای تا پردازش تصاویر پزشکی و از کشف الگوهای موجود در داده‏ های متنی تا کاربردهای صنعتی باعث شده این حوزه نه تنها به یک حوزه ‏ی تحقیقاتی فعال بلکه به یک حوزه‏ ی کاملاً تأثیرگذار صنعتی و پزشکی تبدیل شود.


گفتني است، اولين کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران در اسفند 1391 در دانشگاه بيرجند و دومين کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران در اسفند 1393 در دانشگاه گيلان برگزار شد.


براي كسب اطلاعات بيشتر درباره سومین کنفرانس بین المللی بازشناسی الگو و تحلیل تصویر ایران به لينك http://www.ipria2017.com مراجعه شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =