سید اکبر هاشمی، رئیس مرکز سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آبفای استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت : در این بازه زمانی 148 هزار و 500 نفر با تلفن های مستقم و 281 هزار و 475 نفر با سامانه 122 مرکز پیام تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کردند .
وی به علت تماس مردم با مرکز پیام هم اشاره کرد و افزود : قطعی آب ، اعلام شکستگی و پیگیری آن ، آب بهاء ، خرید انشعاب ، خدمات فاضلاب و افت فشار از علت تماس مشترکین استان با مرکز پیام بود که بیشترین مورد مربوط به علت قطعی آب شرب می باشد .
رئیس مرکز سامانه ارتباط مردمی 122 شرکت آبفای استان در ادامه به میزان بروز حوادث و شکستگی هم اشاره کرد و گفت : طی 9 ماهه نخست سالجاری 6 هزار و 600 مورد شکستگی به این مرکز اعلام شده است که بیشترین مورد مربوط به آذر ماه با یک هزار و 125 فقره می باش که علت این افزایش متصل شدن 10 شهر دیگر استان زنجان به سامانه می باشد .
هاشمی در ادامه تصریح کرد : کمترین میزان اعلام شکستگی مربوط به فروردین ماه با 403 فقره است .
وی افزود : مرکز سامانه ارتباطات مردمی به صورت شبانه روز با شماره تلفن های 33761133 و 33761144 و سامانه 122 آماده ارائه خدمات به مشترکین می باشد که در حال حاضر شهرهای زنجان ، قیدار ، ابهر ، خرمدره ،صائین قلعه ، هیدج ، سهرورد ، سجاس ، گرماب ، زرین رود ، کرسف، و نور بهار به سامانه 122 متصل هستند .
46
نظر شما