سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان از کشف و معدوم سازی یک تن و پانصد کیلوگرم ماهی منجمد تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، یوسف عبداللهی افزود : کارشناسان و بازرسان این شبکه در بازدیدهای نوبه ای خود از یک دستگاه خودرو حمل فراورده¬های خام دامی سردخانه دار، این مقدار ماهی منجمد را به دلیل انقضای تاریخ مصرف، ضبط کردند.

 

یوسف عبداللهی در ادامه اذعان داشت از ابتدای سال جاری تا کنون 2 هزار و 623 مورد بازدید از مراکز عرضه فراورده های خام دامی، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای و ... انجام گرفته است.


عبداللهی در ادامه افزود: در این بازدید ها مقدار 3تن و 51 کیلوگرم فراورده خام دامی غیر بهداشتی ضبط با دستور مقامات قضایی معدم سازی شدند و تعداد 7 واحد نیز به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.


عبداللهی گفت: با توجه به اینکه نظارت و کنترل فراورده های خام دامی وظیفه حاکمیتی دامپزشکی می باشد و در جهت حفظ سلامت شهروندان است، از کلیه مردم خواست موارد تخلف را به شبکه دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =