کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

شهری

- با سلام، در نزدیکی محل زندگی ما تقاطعی وجود دارد که بدلیل ویژگی خاص و عدم آشنایی رانندگان و همچنین بی توجهی آنان بارها و بارها باعث تصادف شده است.حال بنده و دیگر همسایگان که اطلاع از این وضعیت را داریم با دقت بسیار تقاطع را می پیماییم.از اینرو با سامانه 135 تماس گرفته و بعد از تشریح مسئله خواهان بازدید محل و نصب سرعت گیر برای تقاطع شدیم که در جواب گفته شد بخاطر بالا بردن فرهنگ مردم رانندگی مدتی است که نصب سرعت گیر ممنوع شده.حال از طرف خودم و دیگر اهالی محل از شما تقاضا داریم نسبت به این جواب ارائه شده و احیانا نصب سرعت گیر پی گیری لازم مبذول بفرمایید.

- سلام چراپیمانکاران شهرداری اول بهار نیرو میگیرند ولی ماه اول پاییز بدون عیدی وبن آنهارا بیکار می کنند واگر اعتراضی هم بشود  سال آینده بیکار خواهد ماند

2

اقتصاد

سلام بر شما اگر امکانش هست بی زحمت از وضعیت لایحه ی حمایت از حقوق معلولین پیگیری کنید که چرا تصویب نشده وضعیت این قشر از جامعه بسیارر نامطلوب است از اشتغال بگیرید تا مناسب سازی و ...... دولت در بحث حمایت از معلولین کارنامه ی خوبی نداشته و مستمری این قشر از معلولین 53 تومان هست یعنی شخصی که نابیناست 53 تومان از دولت پول میگیره و حزینه ی شهریه دانشگاه ما پرداخت نمیشه و خلاصه دولت به ما رسیدگی نمی کند.

- چرا بانک ها وام پرداخت نمی کنند ؟ بعد از درخواست وام ،بانک برای استعلام سند را به شهرداری فرستاد و حالا بعد از یک ماه میگوید که دستور آمده پرداخت وام های کارت اعتباری را متوقف کنیم.

 

 

 

 

46232

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =