رییس سازمان صداوسیما در پیامی، رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران امام و رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دكتر علی عسكری در این پیام، فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه‌ای دردناك ارزیابی كرد و این ضایعه را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم فهیم ایران اسلامی و بیت شریف ایشان تسلیت گفت.

متن پیام رئیس سازمان صداوسیما به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون 

ارتحال یار دیرین امام (ره) و رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت الله‌ هاشمی رفسنجانی موجب اندوه فراوان گردید. بی شك نقش اساسی این مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم ستم شاهی، شكل‌گیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم الشان و همچنین خدمات ارزشمند ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه ها و مسئولیت های گوناگون سیاسی، هیچگاه از سطور ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی و خاطره مردم انقلابی ایران محو نخواهد شد.

این مبارز خستگی ناپذیر، عمر پر بركت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه تمام تر انقلاب شكوهمند اسلامی ایران سپری كرد و نقش بی بدیلی در به ثمرنشستن انقلاب و پویایی آن در عرصه ها و مقاطع گوناگون داشت.

این ضایعه دردناك را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ملت شریف ایران به ویژه بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارك و تعالی برای آن مجاهد بزرگ، علو درجات را آرزومندم.

علی عسكری  رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 621419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    6 0
    یعنی صدا و سیما شاهکار کرد با برنامه هاش.
    • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
      1 0
      شبکه های خارجی این موضوع را بیشتر پوشش دادند
  • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    1 1
    جناب عسکری عزیز مردم را چه فرض کرده اید؟ بفرمایید به ریاست آقایان ضرغامی و سرافراز کارب نداریم شما چرا آقای هاشمی را بایکوت خبری کردید ؟ مگر شما رییس رسانه نیستید؟ با این که دسانه در اختیار افراد دیگری و شما صرفا ریاست ظاهری آنرا یدک می کشید
  • بي نام ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    2 1
    صدا سيمايي كه از تصوير وپخش مصاحبه ايت الله هميشه خوداري ميكرد
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    1 1
    خیلی ظلم کرد به ایشون این رسانه میلی
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
    1 1
    اندوه موج میزد تو برنامه هاش. سریال و آشپزی.