پلیس نوشت : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 146 کیلو و 500 گرم حشیش در عملیات مشترک استان با پلیس استان های بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

سرهنگ "رستم بهرامي" گفت: در پي كسب خبري از سوي اداره عمليات وي‍ژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر مبني بر اينكه دو نفر به هويت هاي مشخص قصد حمل مواد مخدر به اين استان را دارند دستگيري قاچاقچيان و توقيف اين محموله در دستور كار مامورين اداره عمليات ويژه اين استان قرار گرفت .


وي افزود: ماموران پس از شناسايي مسير تردد قاچاقچيان اقدام برقراري تور ايست و بازرسي در محل "پل كتا" كردند،يك دستگاه خودروي سمند اسكورت محموله مواد مخدر كه با فاصله زيادي از محموله اصلي در حال حركت بود راننده خودري سمند ديگر حامل مواد مخدر را از حضور پليس در جاده مطلع كرد و اين خودرو مسير خود را به سمت استان کهگيلويه و بويراحمد تغيير داد.


سرهنگ "بهرامي" ادامه داد: با تعقيب و مراقبت صورت گرفته و هماهنگي با اداره عمليات وي‍ژه پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي کهگيلويه و بويراحمد خودروي حامل مواد مخدر قبل از پليس راه "پاتاوه" توقيف شد.


اين مقام انتظامي با بيان اينکه در بازرسي از خودروي قاچاقچيان 146 كيلو و 500گرم حشيش كشف شد، گفت بعد از توقيف محموله اصلي خودروي اسكورت مواد مخدر نيز در ايستگاه بازرسي "پا تاوه" توقيف شد.


رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختياري با بيان اينكه مواد مخدر كشف شده به همراه خودروهاي توقيفي و دو نفر متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدنداز شهروندان خواست تا ضمن افزايش همكاري خود با پليس، سوداگران مرگ را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام بگذارند و پليس را در تحقق جامعه اي سالم ياري كنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =