قائم مقام کمیته امداد استان گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال ۲۶۱ واحد مسکن برای مددجویان کمیته‌امداد چهارمحال و بختیاری تهیه شده است، ۲۶۱ واحد مسکن روستایی و شهری برای مددجویان کمیته‌امداد با هزینه ۴۹ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از کیمته امداد استان ، نجفعلی حیدری  افزود: از مجموع ۲۶۱ واحد مسکن ۱۹۸ واحد در روستاها و ۶۳ واحد نیز در شهرهای استان تهیه که از این مجموع ۳۹ مورد خرید مسکن آماده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال ۴۳۴ مورد مسکن نیز تعمیر شده است، بیان کرد: در سال ۹۴، ۳۰۵ مسکن روستایی و ۲۶ مسکن شهری احداث و ۱۳۶ مورد مسکن شهری نیز خریداری شده بود.

حیدری با اشاره به شناسایی مددجویان فاقد مسکن خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۵۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان فاقد مسکن شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به تدوین برنامه سه ساله جهت احداث مسکن مددجویان استان تصریح کرد: این برنامه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تدوین شد تا زمینه احداث مسکن مناسب مددجویان فراهم شود.

قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد آمادگی خریداری مسکن‌‌های مهر فاقد متقاضی را دارد، گفت: از مجموع خانوارهای فاقد مسکن استان ۴۴۵ خانوار در شهرها و یک هزار و ۲۱۱ خانوار در روستاها شناسایی شده‌اند.

حیدری با بیان اینکه در صورت واگذاری زمین امکان احداث مسکن رایگان برای مددجویان کمیته امداد را داریم، بیان کرد: منابع مالی خرید یا احداث مسکن مددجویان از منابع کمیته امداد و تسهیلات بانکی تأمین می‌شود و تسهیلاتی که توسط این نهاد به متقاضیان پرداخت می‌شود در روستاها ۱۵ میلیون تومان و در شهرها ۲۵ میلیون تومان برآورد شده که بلاعوض است.

وی افزود: امروز مسکن در کانون توجه خدمات کمیته امداد کشور در جهت تأمین مسکن مددجویان قرار گرفته که نیازمند مشارکت خیران بیشتری است.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =