بازیگران و عوامل فیلم سه‌بعدی «جنجال در عروسی» این فیلم را در پردیس تماشا با مخاطبین می‌بینند.

بازیگران و عوامل فیلم سه بعدی «جنجال در عروسی» روز جمعه 24 دی ساعت 18 این فیلم را در پردیس تماشا با مخاطبین می‌بینند. اکران عمومی این فیلم که ساخته سیدرضا خطیبی و به تهیه‌کنندگی محمد احمدی است از 11 آذر در گروه سینمایی آزاد آغاز شد.

فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به تازگی در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های سه بعدی سئول- کره جنوبی جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد.

در خلاصه داستان این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده آمده است: «در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی‌دهند و به کلبه‌ای در انتهای باغ تبعید می‌کنند. بچه‌ها متوجه می‌شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند، بنابراین تصمیم می‌گیرند جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست...»

علیرضا خمسه، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام‌دوست، مرتضی ضرابی، محمدرضا بحری، مهدی قانع، صاحب حائری‌زاده، علیرضا حائری‌زاده و سعید خبیری بازیگران این فیلم هستند.

همچنین در این فیلم نوجوانی چون محمدجواد رسایی، امیرحسین محرابی، کورش فلاح، فرزاد دهقان، علیرضا روئین‌تن، عارفه و عرفانه محمودی، محمد هادئی و علی کاظمی ایفای نقش می‌کنند.

«جنجال در عروسی» دومین همکاری محمد احمدی و رضا خطیبی پس از فیلم سینمایی «حریم» است.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =