مدیر ارشاد همدان: مجوز کنسرت کیهان کلهر ۲۰ دی صادر شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مجوز برای اجرای کنسرت کیهان کلهر در 20 دی صادر و به تائید اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی نیز رسیده است/ کنسرت در زمان تعیین شده در همدان انجام خواهد شد.

فاضل عبادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: خبر صادر نشدن مجوز برای کنسرت 'پردگیان باغ سکوت' کیهان کلهر از ابتدا کذب بود چرا که این مجوز در روز 20 دی ماه صادر و پس از تائید اداره اماکن به این گروه نیز اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مجوز برای یکم بهمن ماه در همدان صادر شده و برگزاری آن بلا مانع است.

وی با اعلام اینکه حتی این گروه با شرکت های مجری قرارداد بسته است تصریح کرد: از طرف سیستم دولتی استان همدان هیچ مشکلی در زمینه اجرای این کنسرت وجود ندارد مگر اینکه خود گروه تمایلی به اجرا نداشته باشند که در این صورت حتی شرکت صوتی تصویری که با آن قرارداد بسته است می تواند در این خصوص شکایت کند.

لازم به ذکر است روز گذشته در اطلاعیه‌ای که در کانال رسمی کیهان کلهر منتشر شده، به نقل از این نوازنده  آمده بود: 'بدینوسیله به اطلاع دوستان و علاقمندان گرامی موسیقی در همدان می‌رسانیم از آن‌جا که متاسفانه تا این لحظه بدلیل عدم همکاری و اشکال تراشی‌های بی دلیل مسئولین اداره ارشاد همدان موفق به اخذ مجوز برای برگزاری کنسرت 'پردگیان باغ سکوت' در این شهر نشده‌ایم، کنسرت مذکور که بنا به برنامه‌ریزی قبلی قرار بود در تاریخ اول بهمن انجام شود، برگزار نخواهد شد.

تازه‌ترین تور کنسرت‌های کیهان کلهر با نام 'پردگیان باغ سکوت' از 29 دی تا 17 بهمن در شهرهای اهواز، اصفهان، قزوین، سنندج، کرمانشاه، کرمان، زاهدان، بیرجند، تربت حیدریه، تهران و سمنان برگزار خواهد شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 623827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =