شهدای هلال احمر مروج صلح و دستی در جهان هستند

ایرنا نوشت : مشاور امور ایثارگران جمعیت هلال احمر کشور، از ایثارگری و شهدای امدادگر این جمعیت به عنوان مروجان پیام صلح و دوستی و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در جهان یاد کرد.

محمدرضا پور ساداتی  در دیدار با خانواده اولین شهید امدادگر مدافع حرم کشور، شهید 'محمدحسن قاسمی' در شهرکرد اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران این جمعیت همانند دوران دفاع مقدس از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند.


به گفته وی، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در راستای اصول این جمعیت با هدف ترویج پیام صلح و دوستی، تامین سلامت انسانها و حفظ کرامت انسانی انواع کمک های امداد و نجات بخصوص اسکان، درمان و سلامت مجروحان در جبهه های اسلام مشغول خدمات رسانی هستند.


پورساداتی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر کشور در دوران انقلاب و دفاع مقدس 486 شهید امدادگر تقدیم اسلام کرده است، ادامه داد: یکهزار و 400 ایثارگر، 600 رزمنده و 250 جانباز دوران دفاع مقدس در جمعیت هلال احمر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.


گفتنی است ، شهید محمد حسن قاسمی از پرستاران شهرکرد حدود هشت سال سابقه امدادگری جمعیت هلال احمر 13 مردادماه امسال هنگام امدادرسانی و ارائه خدمات بشر دوستانه از سوی گروه های تکفیری و تروریستی در سوریه به شهادت رسید.


شهید قاسمی نخستین شهید مدافع حرم جامعه پزشکی و جمعیت هلال احمر کشور است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =