علی ترکاشوند:نگاه مسئولانه به موضوعات شهری نتیجه مطلوبی را به دنبال دارد

شهردار کرج با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل و موضوعات شهری و رصد دقیق پروژه های تعریف شده در سطح شهر برداشتن نگاه مسئولانه به موضوعات شهری تاکید کرد و گفت: این مهم شاهراه رسیدن به نتایج مطلوب و تحقق اهداف مدیریت شهری است.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در بازدید که با حضور سعید دهقان مدیر کل بازرسی استان البرز و ایزد پناه معاون بازرسی کل استان البرز و محمد رضا رضاپور قائم مقام شهردار کرج، کاظم احمدی مدیر کل بازرسی شهردار ی کرج و محمد رضا زین العابدینی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج و وحید آقا شریفی مدیر کل امورز بین الملل و ارتباطات شهرداری کرج، برگزار شد با بیان اینکه مسائل با بررسی های کارشناسی و امورات شهری در همه حوزه ها انجام بازدید های میدانی به نحو موثری رصد و ارزیابی می شود.

شهردار کرج عنوان کرد: برای رفع و رجوع مشکلات و معضلات همچنین تعریف پروژه های عمرانی، خدماتی و ...نیازمند انجام بازدیدی میدانی به صورت مستمر هستیم.

وی با اشاره به مشخصات اجرایی پروژه باغستان با بیان اینکه از مهم ترین و بارزترین ویژه گی های این طرح عمرانی افزایش 5 تا 5.5 متر مربع سرانه فضای سبز در سطح شهر است، گفت: این سرانه سبز با کاشت 150 هزار درخت محقق شده است. این مسئول با اشاره به اقدامات کارشناسی شده در اجرای این پروژه فضای سبز اظهار داشت: برای احداث دهکده باغستان 16 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و هدف از تعریف و احداث آن علاوه بر توسعه سرانه سبز شهری افزایش کاربری های ورزشی در حوزه سوار کاری – اسکی و ورزش همگانی است.

نگاه حمایتی مسئولان استانی حامی اجرای پروژ های مردمی است سعید دهقان مدیرکل بازرسی استان البرز با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پروژه 1000 هکتاری باغستان مساله ارزشمندی است که در کاهش آلودگی هوا تاثیر بسزایی داشته و میتواند آثار مثبت مطلوبی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی به همراه داشته باشد.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: بازرسی استان البرز در توسعه شهر نقش حمایتی مطلوبی را داشته ،همچنین اگر پروژ ه روند قانونی خود را در تمامی راستا طی کند قطعا مورد حمایت قرار خواهد داد. مدیر کل بازرسی استان البرز در پایان سخنان خود اقدامات شهرداری در تمامی پروژه های شهری خصوصا پروژه های توسع گرانه و ایجاد مکان های تفریحی برا ی شهروندان را ارج نهاد و آن را پایه بزرگ و ارزشمندی جهت اقدامات بعدی دانست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =