اعتماد نوشت:در ساعت ١٨:١٥ عصر ٢٩ دی ماه امسال کشف جسد پیرزنی ٨٥ ساله در محل سکونتش واقع در طبقه اول یک مجتمع مسکونی در خیابان جیحون به کلانتری ١٠٨ نواب اعلام شد.

با حضور مامورين كلانتري در محل و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه متوفی زنی است ۸۵ ساله به علت انسداد مجاري تنفسي به قتل رسيده است.

با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه ٢٧ تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

كارآگاهان اداره دهم در بررسي ميداني محدوده جنايت موفق به شناسايي برخي مراكز تجاري مجهز به دوربين‌هاي مداربسته شدند، در بازبيني تصاوير دوربين‌هاي مداربسته، كارآگاهان موفق به شناسايي تصوير مريم (همسايه مقتول) شدند، بررسي دقيق تصاوير دوربين‌هاي مداربسته نشان داد كه مريم بار اول در ساعت ١٥:١٧ و بار دوم در ساعت ١٥:٤٠ در خيابان جيحون تردد داشته و در هر دو بار مردي ناشناس، حدودا ٤٥ - ٤٠ ساله او را تعقيب مي‌كند.

در شرايطي كه مريم مدعي عدم شناسايي تصاوير به دست آمده از مرد ناشناس شده بود اما در تحقيقات از اعضاي خانواده‌اش، پسر مريم تصوير مرد را شناسايي كرد و گفت: چهار سال پيش زماني كه در خيابان سي‌متري جي سكونت داشتيم، مجيد همسايه ما بود. با شناسايي محل سكونت مجيد كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي اقدام به دستگيري او كردند.

مجيد ابتدا منكر ارتباط خود با موضوع قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به ارتكاب جنايت و همدستي مريم در جنايت اعتراف كرد و انگيزه خود را سرقت طلا و جواهرات عنوان كرد.

47302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    3 0
    گویا قاتلین معتاد بودند