افزایش اکیب‌های راهداری در جاده‌های لرستان/ ممنوعیت تردد خودروها بدون داشتن زنجیر چرخ

مهر نوشت: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از کولاک شدید برف در جاده های این استان خبر داد.

علی زندی فر  در سخنانی با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی لرستان در پی بارش سنگین برف اظهار داشت: در حال حاضر شاهد کولاک شدید برف در سطح محورهای مواصلاتی لرستان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تردد وسایل نقلیه در سطح جاده های لرستان تنها از طریق زنجیر چرخ مقدور است عنوان کرد: در حال حاضر در گردنه های لرستان مانند زاغه، زالیان و ... شاهد کولاک شدید هستیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه محرو نورآباد - خرم آباد نیز در مقاطعی به دلیل کولاک شدید برف مسدود و سپس بازگشایی می شود عنوان کرد: در این راستا پلیس در ابتدای محورهای استان مستقر بوده و تنها وسایل نقلیه ای که دارای زنجیر چرخ باشند اجازه تردد خواهند داشت.

زندی فر بیان داشت: در حال حاضر پلیس از سمت استان لرستان و همچنین استان مرکزی مستقر بوده و اجازه تردد وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ را نمی دهند.

وی با اشاره به راههای روستایی شهرستان دلفان نیز بیان داشت: از صبح امروز کار بازگشایی راههای روستایی این شهرستان آغاز شده و آخرین آمار بازگشایی این راهها طی دو ساعت آینده اعلام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با تاکید بر اینکه ستاد بحران لرستان برای بازگشایی محورهای مواصلاتی لرستان فعال است گفت: راههای روستایی استان همواره در پی بارش برف مسدود می شده اند و بین ۲۴ ساعت تا دو روز بازگشایی می شوند.

زندی فر با تاکید بر اینکه تلاش ما این بوده که هرچه زودتر این راههای روستایی بازگشایی شوند گفت: در این راستا تعداد اکیب های راهداری را در سطح محورهای مواصلاتی استان افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه تعداد اکیب های راهداری را به ۳۰۰ مورد افزایش داده ایم گفت: همچنین در محور شول آباد در شهرستان الیگودرز نیز بارش برف داشته ایم و راههای روستایی این منطقه با انسداد مواجه هستند اما محورهای اصلی این شهرستان و همچنین ازنا باز است.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =