فرزندان نخبه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان  تجلیل می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دهه فجر امسال از تجلیل از فرزندان نخبه کارکنان دانشگاه خبر داد

به گزارش خبرانلاین لرستان ،دکتر کوروش ساکی در این رابطه گفت: : در دهه فجر امسال جدای از بهره برداری و افتتاح سی و پنج طرح عمرانی، بهداشتی ، تجهیز بیمارستان ، خانه های بهداشت ، اورژانس هوایی، اورژانس جاده ای و مرکز جامعه سلامت که به طور تقریبی بیست و یک میلیارد تومان برای آنها هزینه صرف شده است. شاهد بر نامه های متنوع فرهنگی دیگری در این دهه مبارک خواهیم بود.
رئیس دانشگاه به این مهم اشاره کرد که علاوه بر مشتریان بیرونی که همان گیرندگان خدمت در حوزه بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی هستند ما باید توجه ویژه ای هم به همکاران خودمان در مجموعه دانشگاه داشته باشیم.
دکتر ساکی در این خصوص بیان کرد: ان شاء الله در همین ایام از بیست و چهار نفر از فرزندان کارکنان دانشگاه که در رشته های علوم قرآنی، علمی، ورزشی، فرهنگی و المپیادها حائز رتبه برتر شده اند طی مراسمی تجلیل خواهیم کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان  به دیگر برنامه های فرهنگی این ایام اشاره کرد و اظهار دشت: با توجه به پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ماندگاری این انقلاب بزرگ و دستاوردهای آن و معرفی آن به نسل های بعد و فرزندان امروز که باید این دوران طلایی ایران اسلامی برای همیشه ایام در ذهن شان ماندگار بماند. به همین مناسبت دانشگاه در نظر دارد همکاران مردی که نام آنها روح الله و یا بهمن می باشد و یا کلیه همکارانی که در دوازده یا بیست و دو بهمن 1357 متولد شده اند به آنها هدیه ای به رسم یادبود اهدا نماید

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =