بیانیه ۷-۸ ماده‌ای ستاد جمع‌آوری پلاسکو!

با توجه به اتمام آوار برداری ساختمان پلاسکو

ستاد جمع آوری پلاسکو کار خود را با معرفی عوامل اصلی این حادثه و صدور احکام آنها و ارائه برخی توضیحات به شرح ذیل پایان داد:

متهم ردیف اول: «عادل فردوسی پور» فرزند سعدی پور معروف به «عادل استعفا».ایشان محکوم به اخذ 14 الی 30 تذکر(کارت زرد) همراه با درج در پرونده پزشکی خود شدند.

متهم ردیف دو: «یک دستگاه گاز پیک نیکی سبز رنگ» که تا این ساعت متواری بوده اما جستجوها برای به دام انداختن این فتنه گر ادامه دارد.

متهم ردیف 3: «یک سیم برق اتصالی» لازم به توضیح است این سیم با اتصال های خود و در نتیجه قطع مکرر برق، سوابقی هم در خصوص اتصال تعدادی دختر و پسر در پارتی های شبانه و متاسفانه تاریک را داشته که تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

متهمین ردیف4:کلیه هنرمندانی که به هر دلیلی نتوانستند شاخ های بز را از«گل»هم جدا کنند.

همچنین این ستاد توجه شهروندان را به موارد ذیل جلب نمود:

1- خواهشمند است کلیه عزیران شهروند با توجه به لیست اسامی ساختمان های در حال ریزش، از پیش مقصد و مسیر خود را برای گرفتن سلفی معین کنند تا در روز حادثه با حجم ترافیکی مواجه نشویم. پیشنهاد می شود از«ساختمان آلومینیوم» شروع کنید!

2- اگر چه آتش نشانان فداکار در این دنیا تجهیزات شان کافی نبود اما با توجه به رشادت هایی که از خود نشان دادند بی شک آنها، هم اکنون در مکانی از بهشت آرامیده اند که مملو از تجهیزات معنوی است و لازم به گفتن هم نیست که تجهیزات معنوی خیلی بهتراز تجهیزات مادی است.

3- حال که صحبت از تجهیزات شد این را هم بگوییم که ... اگرچه ما هلی کوپتر و آکروجت و از این قرتی بازی ها نداشتیم اما بجایش ربات های زنده یاب کاملا پیشرفته داشتیم. درست است که این ربات های فوق پیشرفته هنوز فرق انسان زنده با کالباس را تشخیص نمی دهند اما در عین حال بارها و بارها با پیام هایشان(هر چند اشتباه) شادی و بارقه امید را در دل هایمان شعله ور ساختند. از قدیم گفته اند: دروغی که امیدوار کند خیلی بهتر از حرف راستی است که ناامید می کند. هر چند که هنوز هم به یافتن افراد زنده امیدواریم!

4- خبر مربوط به ارسال پیامک از موتورخانه هم شایعه بی اساس بوده چون ما اساسا در آنجا کسی را پیدا نکردیم. درست است که در یکی از اتاق های موتور خانه افرادی را یافتیم که در دستشان موبایل بود،اما اتاق قبول نیست چون آنها گفته بودند موتورخانه و نه اتاق!

5 - همانطور که برانکو معتقد است نباید تمرین پنالتی کرد چون داوران نمی گیرند ما هم در این تجربه متوجه شدیم که مانور آتش نشانی به درد یکی از بستگان زن نسبی پدرمان می خورد؛ چون آخرش همه کار خودشان را می کنند! لذا مقرر گردید بودجه صرفه جویی شده حاصل از عدم برگزاری مانور ها صرف دراز کردن نردبان ها، بلند کردن شلنگ ها و بطور کلی طولانی کردن سایر تجهیزات آتش نشانی شود.

به امید بلندی و سر بلندی کشورمان. ما همواره در کنار شما و با شما و برای شما ایستاده ایم و اگر شهر را آب ببرد، شهردار و شهرداری را نمی برد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
    3 0
    خخخخخ عالی بود
  • بی نام IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
    2 0
    آقای پورمحبی دست مریزاد