ایسنا نوشت: پیکر پاک شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به آمبولانس های بهشت زهرا(س) مستقر در میدان هفت تیر منتقل شد.

در حال حاضر با حضور مردم قدرشناس انتقال پیکر شهدای آتش نشان به آمبولانس های بهشت زهرا(س) در میدان هفت تیر در حال انجام است.

این در حالی است که از ساعاتی پیش مردم غیور و شهید پرور پایتخت از مصلی تهران تا میدان هفت تیر پیکر پاک شهدا را همراهی کردند .

بی نظمی در برگزاری مراسم

با بسته شدن مسیرهای منتهی به مصلی امام خمینی(ره) مراسم تشییع به‌صورت بسیار بی‌نظمی در حال برگزاری است. خیابان منتهی به مترو شهید بهشتی کاملا بسته شده و جمعیت زیادی در این خیابان تجمع کرده‌اند.

به گزارش ایلنا مردم حاضر در خیابان مفتح و شهید بهشتی به شدت ابراز نارضایتی کرده و از مسئولان می‌خواهند راه را برای عبور و مرور باز کنند.

افرادی که قصد شرکت در مراسم را نداشتند در میان جمعیت مقابل مصلی امام خمینی(ره) گرفتار شده‌اند و به نبود فضایی برای عبور، اعتراض می‌کنند.

همچنین در هر 10 قدم یک خودرو و چند مداح در حال مداحی هستند که باعث شده صداهای مختلفی شنیده شود. پس از تلاش بسیار برای متفرق کردن جمعیت؛ سرانجام ماشین‌های حامل پیکر موفق به خروج از مصلی شد و هم‌اکنون به سمت خیابان مفتحر در حرکت است. مراسم تشییع با ریزش گل‌ بر سر مردم و مشایعت‌کنندگان ادامه یافته است. هلی‌کوپتری که در آسمان مصلی تهران و خیابان‌های اطراف در پرواز است؛ با اوج گرفتن بر بالای سر جمعیت حاضر؛ بر سر آنها گل ریخته و به این ترتیب همدردی خود را با جمعیت حاضر اعلام می‌کند.

حضور وزیر بهداشت و وزیر اطلاعات در مراسم تشییع شهدای آتش نشان

به گزارش میزان وزیر بهداشت و وزیر اطلاعات هم امروز در مراسم حاضر شدند و همچنین دو بالگرد ارتش با پرواز بر فراز مسیر تشییع آتش نشانان، پیکر آنان را گلباران کردند.

گلباران پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
    20 2
    کی شده یک مراسم رو زیبا و منظم برگزار کنند همیشه بی نظمی بوده و هست کلا ما مردم ایران زیاد با نظم میونه ندارم مخصوصا مسئولین
  • reza RU ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
    8 5
    چنین مراسم پر شکوهی نباید روز جمعه برگزار میشد؟؟؟؟؟؟؟؟