۰ نفر
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

ایرنا نوشت:مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام گفت: یک پرواز جدید در مسیر تهران - ایلام و بالعکس به مجموعه پروازهای هفتگی فرودگاه شهدای ایلام اضافه می شود.

علی متانت روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در حال حاضر هفته ای 54 پرواز نشست و برخاست در فرودگاه شهدای ایلام در مسیر تهران - ایلام و بالعکس انجام می شود.
وی از افزایش پروازهای این فرودگاه در مسیر ایلام - تهران و دیگر مسیرها در نیمه اول سال آینده خبر داد و افزود: با رایزنی های انجام شده و از اواسط هفته آینده(سه شنبه 19 بهمن) یک پرواز دیگر در مسیر تهران - ایلام توسط شرکت هواپیمایی اضافه خواهد شد.
متانت یادآور شد: با احتساب این پرواز تعداد پروازهای تهران - ایلام و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی ماهان به 6 پرواز در هفته افزایش خواهد یافت.
به گفته وی هم اکنون شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و پویا در فرودگاه شهدای ایلام به مردم استان خدمات پروازی ارائه می کنند.
مدیرکل فرودگاه شهدای ایلام اضافه کرد: مدیریت فرودگاه ایلام درصدد است تا شرکت ها و ایرلاین های دیگری را به این فرودگاه اضافه کند که در این راستا گام های موثری با مدیران شرکت های هواپیمایی و مسئولین پروازی فرودگاه ها انجام داده است.
روزانه بطور میانگین 3 پرواز در فرودگاه ایلام انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =