به گزارش رسانه‌های صهیونیستی آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع این کشور آرامش موجود در شهرک های واقع در مرز با نوار غزه را "فریب دهنده" دانست و از احتمال بروز مجدد یک درگیری مسلحانه با حماس خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، آناتولی به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: آویگدور لیبرمن، وزیر دفاع این رژیم صهیونیستی در دیدار با شهرداران شهرک های یهودی نشین در مرزهای نوار غزه آرامش موجود در این مناطق را "فریب دهنده" دانست و از احتمال بروز مجدد یک درگیری مسلحانه با حماس خبر داد.

لیبرمن با بیان اینکه حماس و سایر گروه‌های دیگر در غزه از آرزوی آسیب رساندن به اسرائیل منصرف نشده‌اند، گفت که توازن قدرت به نفع این گروه‌ها نیست و اگر علیه اسرائیل دست به اقدامی بزنند، بهای سنگینی خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود که "در صورت تغییر توازن قدرت حماس بدون هیچ تردیدی به اسرائیل حمله خواهد کرد.

در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه که در 7 جولای 2014 آغاز شده و 51 روز به طول انجامید، 2158 فلسطینی شهید و بیش از 11000 نفر دیگر نیز مصدوم شده بودند. در حالی که در اثر حمله مذکور هزاران ساختمان به طور کامل تخریب شده و ده هزاران ساختمان دیگر نیز آسیب دیدند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
    0 0
    این بار دیگر اوباما نیست و ترامپ هم عقل درست و حسابی نداره و دست اسراییل را باز می گذاره اگر جنگی بشه از همه جنگ های پیشین بدتر خواهد بود