۰ نفر
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

آخر این هفته، تلویزیون برای پرکردن جدول برنامه‌هایش، به سراغ چند فیلم سینمایی قدیمی ایرانی، آثار خارجی تکراری و چند تله‌فیلم رفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز پنج‌شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ بهمن،  ۲۵ فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن از ۹ شبکه سیما پخش خواهند شد.

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن «تونل»، «افشاگر»، «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد»، «تصویر گمشده»، «آقای 3000»، «بازگشت ناپذیر»، «همراه»، «بازگشت پاندا به خانه»، «هربی پرواز می‌کند»، «ارثیه پدربزرگ»، «فاجعه بزرگ در فروشگاه»، «روزهای زندگی»، «تیغ آفتاب»، «در اعماق خطوط»، «دره شیرهای سنگی»، «افسانه آرش»، «دل سپرده»، «افسانه سرزمین کهن‌داران»، «تشکیلات»، «آن‌چه باقی می‌ماند»، «پاستور»، «سفرهای دور و دراز کاپیتان دریک»، «قتل در سن ملو»، «سه نخاله» و «جاده آرلینگتون» در تعطیلات آخر هفته روی آنتن می‌روند.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «تونل» به‌ کارگردانی احمد بهرامی، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بازیگران: بابک انصاری و علی سلیمانی

خلاصه داستان: تیما دختر جوانی است که به‌ عنوان پرستار در بیمارستانی در یک شهر مرزی مشغول امدادرسانی می‌شود. بحران جنگ افزایش یافته است و نیروهای عراقی در نزدیکی شهر و در حال ورود هستند. تیما در تلاش است مجروحین را از تونلی که زیر بیمارستان است، نجات دهد. او در نهایت با کمک همکاران و چند نیروی مردمی موفق به این کار می‌شود.

فیلم سینمایی «افشاگر» به کارگردانی وینسنت گارنگ، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

بازیگران: گیلز للوچ، چارلیز برلینگ و لوران کاپلوت

خلاصه داستان: دنیس روبر روزنامه‌نگار پرکار روزنامه «لیبراسیون» است و مقالات سیاسی می‌نویسد. این‌بار او به سراغ فساد مالی بانک‌های فرانسه می‌رود و مقاله‌ای جنجالی در این مورد می‌نویسد. سردبیر تیتر مقاله او را عوض و قسمتی از مقاله‌اش را سانسور می‌کند. دنیس به نشانه اعتراض استعفا می‌دهد و «لیبراسیون» را ترک می‌کند. همسرش از این تصمیم ناگهانی او منقلب می‌شود. دنیس تصمیم می‌گیرد این مقاله یک صفحه‌ای را پیگیری و در قالب کتاب منتشر کند. تا هم کارش بی‌نتیجه نماند و هم از انتشار کتاب دستمزدی دریافت کند. او سرنخ‌ها را یکی پس از دیگری پیگیری می‌کند و به شبکه پیچیده‌ای از بانک‌ها می‌رسد که مشغول پولشویی هستند.

شبکه دو سیما

فیلم تلویزیونی «خدا جیرجیرک‌ها را دوست دارد» به کارگردانی مجید اسماعیلی، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می شود.

بازیگران: مهدی مهاجری، سیروس همتی و علیرضا استادی

خلاصه داستان: حسن پسربچه بازیگوش و شیطانی است که تمام اهل محل از دستش عاصی هستند. او در شب تولد حضرت عباس (ع)  اتفاقی به مسجد می‌رود و تلاش می‌کند مکبر مسجد محل شود. حسن با تلاش بسیار خود را برای این‌ کار آماده می‌کند و در رقابت با سایر دوستانش قرار می‌گیرد. مادر او دچار بیماری آسم است. در پایان حسن از خدا طلب بهبودی مادر را می‌‌کند و درخواستش اجابت می‌شود.

فیلم تلویزیونی «تصویر گمشده» به کارگردانی امیرشهاب رضویان، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

بازیگران: سیامک احصایی، سیامک صفری و مهران رجبی

خلاصه داستان: مهندس هاتف پس از 30 سال به علت مرگ پدر به ایران بازمی‌گردد. پدر از هاتف درخواست کرده است از زنی به نام مینا پایدار حلالیت بطلبد. هاتف پس از مرگ پدر به مکان‌های مختلفی که حدس می‌زند مینا آن جا باشد سر می‌زند اما او را نمی‌یابد. او در پی این جست‌و‌جوها متوجه می‌‌شود مینا در زمان مبارزه علیه رژیم شاه ناپدید شده است.

فیلم سینمایی «آقای 3000» به کارگردانی چارلز استون، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

بازیگران: بِرنی مَک، مایکل ریسپولی و برایان وایت

خلاصه داستان: مردی به نام استن راس که بازیکن معروف بیسبال است، در میانه‌ عمر ورزشی‌اش و پس از آن که سه‌هزارمین ضربه موفقش را به توپ بیسبال می‌زند به طور ناگهانی تیم را رها کرده و با ورزش حرفه‌ای خداحافظی می‌کند. او معتقد است حالا که توانسته به رکورد سه هزار ضربه دست یابد، دلیلی ندارد به حضور در عرصه‌ ورزش ادامه دهد و وقت آن است که به سراغ راه‌اندازی کاری پول‌سازی برود. استن راس که بسیار مغرور است توجه نمی‌کند که با  خداحافظی ناگهانی‌اش، تیم، مربی و همبازی‌هایش با چه مشکلاتی مواجه می شوند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «بازگشت ناپذیر» به کارگردانی میگوئل کوهن، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

بازیگران: لئوناردو باراکلیا و مارتین اسلیپاک

خلاصه داستان: ماتیاس در حال رانندگی با ماشین پدرش است که با یک عابر تصادف و بعد از خبر کردن آمبولانس فرار می‌کند. او ماشین را در حاشیه شهر پنهان می‌کند و به پدرش می‌گوید دزدیده شده است. عابر در بیمارستان جان می‌دهد. ماتیاس حقیقت را به پدرش می‌گوید اما او اجازه نمی‌دهد پسرش خود را به پلیس معرفی کند.

فیلم سینمایی «همراه» به کارگردانی مارتین دونووا، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 21:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

بازیگران: مارتین دونووا و دیوید مورس

خلاصه داستان: نویسنده‌ای به‌نام روبرت زمانی که همسرش برای دیدن مادر خود به شهری دیگر می‌رود فرصت پیدا می‌کند تا آخرین داستانش را بنویسد. در همین‌حین یکی از دوستان دوران کودکی او به منزلش می‌آید و آن‌ها درمورد جنگ ویتنام صحبت می‌کنند. روبرت جنگ ویتنام را بیهوده می‌داند و معتقد است آمریکا در این جنگ شهروندان بی‌گناه ویتنامی را به قتل رسانده است اما دوستش که در جنگ ویتنام حضور داشته است این جنگ را در راستای وطن‌پرستی می‌بیند. بعد از ساعتی پلیس خانه روبرت را محاصره می‌‌کند.  

شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «بازگشت پاندا به خانه» به کارگردانی زانگ یو، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

بازیگران: لی فنگ، دایچی هاراشیما، متئو یانگ کینگ و کی زانگ

خلاصه داستان: ماجرا در جنگل‌ها و سرزمین‌های سرسبز ایالت سیجوان چین رخ می‌دهد. خرس پاندایی دو توله دارد و شكارچيان درصددند آن‌ها را شكار كنند. يكی از توله‌ها از مادرش جدا می‌شود، شكارچيان او را دنبال می کنند و توله خرس در رودخانه می‌افتد. سپس توسط پسر نوجوان يتيمی كه تحت سرپرستی يكی از همان شكارچيان در جنگل زندگی می‌كند، مخفيانه مورد مراقبت قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «هربی پرواز می‌کند» به کارگردانی آنجلا رابینسون روز جمعه 15 بهمن‌ماه ساعت 9 صبح از شبکه پنج پخش می‌شود.

بازیگران: ینزی لوهان، مایکل کیتون و برکلین میر

خلاصه داستان: دختری با خریدن فولکسی تصادفی که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد تصمیم به شرکت در مسابقه اتومبیل‌رانی می‌گیرد. دختر که در گذشته اتومبیل‌رانی حرفه‌ای بوده است بعد از آسیب‌دیدگی شدید در یکی از مسابقات به پدرش قول داده است دیگر سراغ اتومبیل‌رانی نرود. به‌همین‌جهت پدرش با بازگشت او به این عرصه مخالفت می‌کند.

فیلم سینمایی «ارثیه پدربزرگ» به کارگردانی سمیر شارما، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

بازیگران: کونال کاپور و وینود ناگپال

خلاصه داستان: امی خورانا مرد جوان هندی که در لندن زندگی می‌کند نمی‌تواند در این کشور موفقیتی به دست آورد و پول زیادی هم به هندی دیگری به‌نام شنتی بدهکار است. شنتی مدام امی را تهدید می‌کند و پولش را می‌خواهد. او وقتی می‌فهمد امی در هند پدربزرگی ثروتمند دارد او را به کشورش برمی‌گرداند از پدربزرگش پول بگیرد. امی وقتی بعد از مدت‌ها به خانه برمی‌گردد، متوجه می‌شود پدربزرگش دچار بیماری شدیدی شده است و نمی‌تواند حرف بزند. هم‌چنین او دیگر نمی‌تواند در رستورانش مرغ خورانا بپزد و هیچ‌کس از چگونگی پختن آن که عامل ثروتمند شدنش بوده است اطلاعی ندارد. نامزد سابق امی، هرمن قرار است با جیت برادر امی ازدواج کند اما هنوز آثار زیادی از علاقه گذشته بین آن‌ها وجود دارد.

فیلم سینمایی «فاجعه بزرگ در فروشگاه» به کارگردانی كيمبل رندل، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 20:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.

بازیگران: ريچارد برنكاتيسانو، ژاور ساموئل، كريس بتس و سيمون ادز

خلاصه داستان: جاش باتينا، با خواهر دوستش روری نامزد كرده و قرار است  به‌زودی با او ازدواج كند. در اثر كم‌توجهی جاش، روری نمی‌تواند هنگام موج‌سواری در مقابل كوسه مهاجم از امكانات ايمنی استفاده كند و كشته می‌شود. چند سال بعد جاش در يک فروشگاه زنجيره‌ای مشغول به كار می‌شود. آب دريا به سرعت پيشروی و سيل همه‌ چيز را نابود می‌كند. تنها چند نفر می‌توانند در فروشگاه روی قفسه‌ها و ساير چيزها بروند و خود را نجات دهند.

شبکه تماشا

فیلم سینمایی «روزهای زندگی» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 20 از شبکـه تماشا پخش خواهد شد.

بازیگران: هنگامه قاضیانی و حمید فرخ‌نژاد

خلاصه داستان: ماجرا در سال 1367 می‌گذرد. لیلا و امیرعلی، زن و شوهری هستند که زندگی خود را وقف ساختن بیمارستانی صحرایی در جبهه کرده‌اند. این دو به دلیل سال‌ها کار در آن جا وابستگی شدیدی به حال و هوای جبهه پیدا کرده‌اند. اعلام خبر آتش‌بس و حمله نیروهای عراقی به بیمارستان، این زوج را در موقعیتی دشوار قرار می‌دهد.

فیلم سینمایی «تیغ آفتاب» به کارگردانی مجید جوانمرد، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 20 از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

بازیگران: هما روستا، داریوش ارجمند و چنگیز وثوقی

خلاصه داستان: علیخان شکارچی سالخورده، با همسر و دخترش از کوهستان به آبادی می‌آید تا موضوع قتل برادرش را که توسط خان منطقه کشته شده است پیگیری کند. برادرزاده‌اش اوژن که آسیابان خان است، با ورود عمویش به آبادی به ماجرای جدیدی کشیده می‌شود. علیخان، اوژن را رو در روی خود می‌یابد. پیگیری‌های او ماجراهای خشونت‌باری را به دنبال دارد.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «در اعماق خطوط» به کارگردانی محمدصادق بکتاشیان، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد.

بازیگران: حسین سلیمانی، جهانبخش سلطانی و رضا مولایی

خلاصه داستان: رسول رحمانی جوانی که پدر خود را از دست داده‌ علاقمند به هنر خوشنویسی است. او از یزد به تهران می‌آید و برای امتحان خوشنویسی ثبت‌نام می‌کند. رسول مدتی نزد سرایدار انجمن خوشنویسان زندگی می‌کند و تحت آموزش درگاهی رئیس انجمن قرار می‌گیرد. محمود، داماد درگاهی از مبارزان انقلاب است و در حمله ساواک راهی زندان می‌شود. رسول هم ناخواسته در مظان اتهام ساواک قرار می‌گیرد و در بازداشتگاه شکنجه می‌شود.

فیلم تلویزیونی «دره شیرهای سنگی» به کارگردانی سید مجتبی اسدی‌پور، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد.

بازیگران: جعفر دهقان، کاظم افرندنیا، زهره حمیدی و محسن افشانی

خلاصه داستان: ریحانه به‌همراه فرزندش به سرزمین اجدادی خود بازگشته است. او ظلم‌هایی را که از سوی حکومت وقت بر ایل رفته است برای فرزندش روایت می‌کند. در این روایت مشخص می‌شود خدایارخان که از بزرگان ایل است قصد دارد به کمک برادرزاده‌اش حیدر، یکی از روحانیون مبارز را به جنوب ببرد و از دست عوامل حکومت رهایش سازد. از سویی گرگیج یکی از عوامل حکومت به دنبال دستگیری آن‌هاست.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «افسانه آرش» به کارگردانی علیرضا کاویان‌راد، روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 19:30 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

خلاصه داستان: آرش در جنگ بين ايران و توران توسط خرداد و خورشيد بزرگ می‌شود و از کودکی، توانايی و شجاعت خود را در عرصه‌‌های گوناگون به اثبات می‌‌رساند. افراسياب پادشاه توران، تعیین مرز ميان ايران و توران را به رها کردن تيری وامی‌‌گذارد. تير را در نهايت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جيحون می‌رود و بر تنه درخت گردويی می‌نشيند .

فیلم تلویزیونی «دل سپرده» به کارگردانی محمد نجفی، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

بازیگران: عباس غزالی، آیدا قهرمان و حامد وکیلی

خلاصه داستان: پسری نوجوان به‌ نام علی كبوتری زخمی پيدا می‌كند. او با کمک یک پزشک مشغول مداوای کبوتر می‌شود و قصد دارد او را در حرم امام رضا (ع) رها كند. علی در راه رفتن به مشهد با ماجراهایی مواجه می‌شود.

انیمیشن سینمایی «افسانه سرزمین کهن‌داران» به کارگردانی مجید شاکری، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 19:30 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

خلاصه داستان: پس از آن‌ که شهر گوهران به‌دست دیوها فتح می‌شود، آریو سعی می‌کند به‌ کمک دوستانش مردم شهر را از دست آن‌ها نجات دهد.

شبکه افق

فیلم سینمایی «تشکیلات» به کارگردانی منوچهر مصیری، روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 20:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

بازیگران: مجید مظفری، افسانه بایگان، اکبر زنجانپور و مظفر مقدم

خلاصه داستان: محمود مامور مبارزه با مواد مخدر، با ظاهری مبدل به محل قرار تیم توزیع و فروش مواد مخدر اعزام می‌شود. سهراب یکی از اعضای اصلی این تیم  دستگیر و جواد متواری می‌شود. تیم به واسطه نگرانی از امنیت خود، رویا عضو اصلی تشکیلات و همسر سابق محمود را برای کسب اطلاع از میزان آگاهی پلیس به کشور فرا می‌خواند. رویا برای کسب اطلاعات از سرنوشت سهراب به محمود نزدیک می‌شود.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آنچه باقی می‌ماند» و «پاستور» روز پنج‌شنبه 14 بهمن‌ ساعت 17:15 و 21 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «سفرهای دور و دراز کاپیتان دریک»، «قتل در سن‌ملو»، «سه نخاله» و «جاده آرلینگتون» روز جمعه 15 بهمن‌ ساعت 11، 15:30، 17:15 و 21  از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =