جی ۶ کامپکت و جی ۶ لایت گوشی‌های بعدی ال‌جی

ال جی کره اخیراً نام‌های تجاری جی 6 کامپکت و جی 6 لایت و ... را ثبت رسمی کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، سال گذشته نیز این کمپانی کره‌ای مدل جی 5 لایت را عرضه کرد اما مدل کامپکت کمی سورپرایز به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر ال جی مدل V34 که مدل کوچکتر V20 بود را مخصوص کاربران زاپنی طراحی و عرضه کرد اما نقشه این کمپانی برای عرضه جی 6 در سطح بازار جهانی کمی عوض‌شده است.

جی 6 هیبرید، جی 6 فیت (دستبند)، جی 6 یانگ، جی 6 فورت و جی 6 پریکس محصولات بعدی هستند که در لیست جدید تعریف‌شده‌اند و نشان می‌دهد ال جی استراتژی جدید تجاری برای سال 2017 تعریف کرده است.

اما جی 6 یعنی پرچم‌دار 2017 که قرار است در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شود همچنان در تیررس رسانه‌ها است و در تازه‌ترین خبر (دروید لایف)، تمام اطلاعات لورفته از این گوشی 5.7 اینچی، به‌ظاهر با اطلاعات رسمی یکی است.

نداشتن باتری قابل تعویض و ماژولار نبودن در جی 6 در مقایسه با جی 5 قطعی شده است. سال گذشته ال جی هزینه‌های زیادی برای ایجادترند ماژولار در گوشی‌ها متحمل شد اما قرار نیست در سال 2017 این ترند ادامه پیدا کند.

وجود یو اس بی تایپ سی در کنار اسپیکر در پایین گوشی در نمونه اولیه منتشرشده که حالا با مشخصات واقعی یکی از آب درآمده، لحاظ شده است.

اسنپ دراگون 821، گرافیک آدرنوی 530، 4 گیگ رم، اندروید نوقا، دوربین با دو سنسور از دیگر مشخصات لورفته جی 6 است.

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =