کیهان: سلبریتی هایی که از قاتلها حمایت می کنند، همگی سابقه همکاری و همراهی با مفسدان اقتصادی دارند

کیهان نوشت:از چند روز قبل از اجرای حکم قصاص نوید افکاری (فردی که با ضربات چاقو اقدام به قتل عمد نموده بود) برخی از سلبریتی‌های وابسته به مراکز زر و زور و تزویر، اقدام به انتشار پیام‌هایی در حمایت از این قاتل نمودند! این افراد، چندی قبل نیز از سه سارق مسلحِ محکوم به اعدام حمایت کرده بودند!


 برای بسیاری از مردم جای سؤال است که چرا بعضی از این چهره‌های مشهور، پشتیبان فردی شده بودند که به‌طوری بی‌رحمانه و وحشیانه، خون همنوع خودش را ریخته بود! آیا مسئله این به اصطلاح سلبریتی‌ها حقوق بشر است؟ به راستی چه انگیزه‌ای باعث شده تا افرادی که خود را «هنرمند» می‌نامند، تصاویری افرادی را در صفحات شخصی خودشان به نمایش می‌گذارند و نامشان را هشتگ می‌کنند که بزرگ‌ترین گناه، یعنی قتل یا اقدام به قتل دیگران را مرتکب شده‌اند؟
 وقتی اسامی ‌حمایت‌کنندگان از قاتل‌ها را بررسی می‌کنیم، به یک نقطه مشترک می‌رسیم؛ اغلب سلبریتی‌هایی که طی ماه‌های اخیر در صفحات مجازی خودشان اقدام به حمایت از جانیان و قاتلان و ‌تروریست‌ها می‌کنند، سابقه همکاری یا همراهی با متهمان و مفسدان اقتصادی را دارند! از بازیگری که به‌خاطر بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، از اختلاسگر صندوق ذخیره فرهنگیان دستمزد می‌گرفت تا بازیگر دیگری که روزگاری، همسر و مدافع مجرم قضایی بود و خانم کارگردانی که در بزنگاه‌های سیاسی مختلف، در جبهه‌ای قرار گرفته که بسیاری از متهمان اقتصادی و سوپرسرمایه‌داران در همان جبهه قرار داشتند!
مسئله وقتی روشن‌تر می‌شود که این سلبریتی‌ها و سینماگرهای وابسته به مراکز و گروه‌های فسادخیز، از زمانی پروژه حمایت از مجرمان خونریز را در دستور کار قرار دادند که عزم قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان دانه‌درشت جدی‌تر شد و شاهد برخورد هر روزه با سوءاستفاده‌گرهای اقتصادی هستیم که از قضا برخی از این مفسدان اقتصادی، هم‌کاسه‌های سلبریتی‌هایی بوده‌اند که این روزها نام و عکس جنایتکارها و سارقان مسلح را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند.
بدون ‌تردید، نوید افکاری آخرین قاتلی نیست که این طیف از به اصطلاح هنرمندان از او حمایت می‌کنند و در آینده نیز شاهد هشتگ شدن نام و قرار گرفتن عکس جانیان و ‌تروریست‌های دیگری در صفحه این بازیگران و فیلمسازها خواهیم بود!

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    اتفاقا این فرصت ها برای قوه محترم قضاییه باید غنیمت باشد تا این یاوه گویان و به اصلاح هنرمندنماها را دستگیر کند و به سزای اعمال ننگینشان برساند قرار نیست از منابع و امکانات نظام اینها بیایند و معروف شوند و بعد از همین راه به خودمان ضربه بزنند؟
    • ارسلان IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      92 6
      دو کلمه هم از مرجع تقلید روزنامه نگاران کیهان.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    هرچقدر میخوای زور بزن و راست و دروغ بباف. حقیقت واضحه
  • ناشناس IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    مردم نخوان صدای شما را بشنوند به کی بگن خودت را مدعی العموم ملت میدونی ؟
    • US ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      منظورت از مردم کدوم مردمه؟ مردمی که برای رقص و کنسرت به بعضی ها رای دادند یا کسانی که الان تو صف گوشت ها ایستادند. دم کیهان گرم که حرف مردم رو می زنه
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    از قاتل حمایت نکردند .آن ها و مردم عادی می گویند 1- چرا انقدر عجله ؟ 2-مگر افکاری در زندان نبود ؟ نمی شد حکم را به عقب می انداختند و ابهامات پرونده را بررسی می کردند؟ 3- نمی شد به حرمت ماه محرم جکم را عقب می انداختند شاید از خانواده مقتول رضایت می گرفتند؟
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      127 1
      دوست عزیز علاوه بر سوالات که شما مطرح کردید سوالی اساسی تر مطرح است و ان اینکه متهم ادعا کرده که تحت شکنجه های جسمی و روحی شدید مجبور به اعتراف شده و مطابق فانون این اعتراف مسموع برای دادگاه نیست. اعتراف باید نزد قاضی باشد.
  • مرتضی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    125 5
    چرا ترسیدید
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    180 4
    شما اگه کسی مثل طبری رو اعدام می کردید کسی اعتراض نمی کرد
  • آرش IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    دقيقا.متن درستي بود. دم كيهان گرم.رسانه افشاگرو طرفدار حق.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    138 8
    رییسی و قالیباف می روند بین مردم و با زبون می گویند مشکلات باید حل شود اما در عمل با یک اعدام مشکوک در زمان مشکوک ، باعث ایجاد جو جهانی می شوند و باعث لغو سفر آقای ظریف می شود تا امریکا منزوی نشود و مشکلات مردم بیشتر شود .
    • US ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
      22 44
      مشکلات ما نه به خاطر مذاکره است نه جنگه نه ترامپه نه بایدنه و نه ... . مشکلات ما همین جاست جلوی چشممون. همش زیر سر این مدیریت لیبرالی داخلیه. وقتی اقای روحانی در دولت قبلی نقدینگی رو چندین برابر کرد شما چه انتظاری داری؟ که دلار ارزون بشه؟ سال 96 نقدینگی در کشور از تولید ناخالص داخلی بیشتر بود. در بال رفتن قیمت دلار همین بس که گفت دلار گران و با ارزش نشده بلکه ریال ماست که بی ارزش شده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    50 5
    خانواده مقتول شکایت قضایی نمایند.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    77 2
    خسته شدیم /بس کنید.کسی به فکر ایران نیست.
  • محمدرضا کیانفر US ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    حسین شریعتمداری مدیر روزنامه کیهان نوشت: دلیل حمایت سلبریتی‌ها از قاتل‌ها چیست؟ آقای شریعتمداری، دلیلش این است که آگاه شده‌اند و فهمیده‌اند قاتل هم حق و حقوقی دارد که جمهوری اسلامی مانند سایر حقوق ملت 42سال است رعایت نمی‌کند. هرکه جان خویش را آگاه کرد ریش خود دستارخوان راه کرد. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی، 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    63 3
    دروغ چرا ما که ندیدیم از شما یا دوستنتان مثل دوست اخیرتان حمایت کنند
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    واقعا عاشق نوع رفتار و برداشت های آقای کیهان هستم..یعنی در اوج بحران ، موضوعاتی رو مطرح می کنه که باید بلند گفت آفرین به وجدان بیدارت..آفرین به وجدان خبرنگاریت..
  • US ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    54 3
    تمام مشکلات الان ما به خاطر این مغز کوچک های جیب گنده و طرفداران نادان و کور شکم سیر انها هستند
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    65 12
    افکاری بیگناه بود.
  • رحمانی IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    57 2
    اقایمسئول کیهام اگر معتقد باشی که بر مدار شریعت حرکت می کنی بدان که دراشتباهی .این راه رو به ترکستان است در آخرت با این همه هتک حرمت بندگان دیگر خدا قطعا سردسته خاسران هستی...
  • حسینی دولت آبادی از قزوین IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    69 2
    من با خانواده مقتول هم دردی میکنم. من فقط گزارش 20:30 را دیدم و هیچ گزارشی از هیچ رسانه دیگر و یا از فضای مجازی ندیده ام. همان یک گزارش 20:30 یک ابهام بزرگ را برای من به وجود آورد. دوست دارم اگر دوستان خبر دارند بفرمایند. در گزارش هم خبرنگار شفاها از روی دست نویس اعترافات خوند و هم متن اعتراف رو جلوی دوربین نشان دادند. نوشته بود که دلیل قتل مشکل شخصی. ولی هیچکس هیچ توضیحی نداد که بین ضارب و مضروب چه رابطه ای بوده است. چرا باید برای مرحوم ترکمان کشیک بکشد؟ بالاخره هر انگیزه شخصی در منازعات از یک پیشینه ای منتج می شود. دو نفر حداقل یکبار باید همدیگر را ببینند و اختلافشان بشود تا در مرتبه دوم کارشان به نزاع یا قتل بکشد. چه ارتباطی بین این دو بوده؟ فامیل ؟ دوست؟ همسایه؟ همکار؟ ارباب رجوع اداره؟ چرا این موضوع به این مهمی عمدا مسکوت گذاشته شد؟