تعطیلات هفته گذشته کمپینی بانام DeleteUber# راه افتاد و کاربران از یکدیگر خواستند تا از تاکسی انلاین اوبر استفاده نکنند، چراکه مدیرش عضو تیم اقتصادی ترامپ شده است.

به گزارش خبرآنلاین، حالا «تراویس کالانیک» تصمیم گرفته است تا از تیم مشاوره اقتصادی ترامپ خارج شود و با نوشتن نامه‌ای خطاب به کارمندان خود اعلام کرد به دلیل دستور جدید ترامپ درباره مهاجران و پناهندگان مسلمان، از تیم ترامپ خارج می‌شود.

نکته قابل‌توجه اینکه بسیاری از مردم در امریکا با مشارکت در کمپین «ضد اوبر» در روزهای اخیر، اپلیکیشن تاکسی آنلاین اوبر را پاک‌کرده و به‌جایش اپ رقیب یعنی لیفت / Lyft را روی گوشی‌های خود نصب کردند و هم‌زمانی این دو اتفاق جالب شده است.

نتیجه ابتدایی در بخش نرم‌افزاری این بوده است که اپلیکیشن لیفت در اپ استور برای اولین بار از اپلیکیشن اوبر در دانلود پیشی جُست.

تصمیم کالانیک برای خروج از فوروم موسوم به Strategic and Policy Forum بسیار دیر اتخاذ شد چراکه بسیاری از کاربران اپ اوبر را پاک‌کرده و به‌سوی رقیب رفته‌اند و این اولین بار است که یک اپلیکیشن محبوب در این سطح دچار بحران هویتی و مهاجرت کاربری می‌شود.

گفتنی است 18 رهبر اقتصادی عضو تیم مشاوران ترامپ شده‌اند و امروز جمعه اولین میتینگ رسمی آنها آغاز می‌شود و افرادی مانند «جک ولش» مدیر اسبق جنرال الکتریک، جیمی دیمون مدیر بانک امریکا و ایلان ماسک مدیر تسلا به‌صورت مشاور در کنار ترامپ بوده و می‌خواهند سیاست‌های اقتصادی در سطح ملی و بین المللی را بررسی کرده و موضوع ایجاد اشتغال آمریکایی ها و نه مهاجران در آمریکا را جلو ببرند.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
    18 8
    حیف تسلا که با ترامپ کار می کند.
    • سعید A1 ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
      6 0
      خود ایلان ماسک مهاجره