حضور مسئولان ارشد استانی در مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در یاسوج

مراسم گرامیداشت شهدای آتشنشان به همت شهرداری یاسوج و با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان ارشد استانی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مراسم باشکوه گرامیداشت شهدای آتشنشان به همت شهرداری یاسوج و با حضور اقشار مختلف مردمی و مسئولان ارشد استانی در یاسوج برگزار شد.

در این مراسم که راس ساعت ۱۰ صبح امروز در مسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار شد مسئولان ارشد استانی از جمله آیت الله ملک حسینی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند.

شهیدان آتش‌نشان درس خدمت صادقانه به مدیران آموختندخبرگزاری فارس: شهیدان آتش‌نشان درس خدمت صادقانه به مدیران آموختند

محمدعلی جاوید امروز در آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان اظهار داشت: تلاش‌های آتش‌نشانان در حفاظت از جان و اموال شهروندان و مجاهدت این قشر تلاشگر، نمونه بارزی از احساس مسؤولیت، خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به آحاد جامعه است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: ارج نهادن به این تلاش‌ها توسط شهروندان و مسؤولان حداقل کاری است که در پاسداشت خدمات آتش‌نشانان زحمت‌کش و تلاشگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان شهید ناجیان جان مال مردم هستند، افزود: آنان قهرمانانی که با شجاعت وصف ناشدنی برای نجات جان همنوعان خود رهسپار میدان حادثه شدند و خود را در دود و آتش و آوار گرفتار کردند تا همگان بدانند روح ایثار و حماسه توام با احساس مسؤولیت در نهاد و ضمیر این مرز و بوم ریشه‌ای بس کهن دارد و در مواقع مقتضی به نوعی شگفت‌آور و تحسین برانگیز شکوفا می‌شود.

جاوید ابراز کرد: آتش‌نشانان از جنس شکوه، شجاعت، فداکاری، ایمان، بی‌ادعایی از خود گذشتگی، تعاون، همدردی و همفکری بودند که بار دیگر خاطرات فداکاری‌های دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

وی عنوان کرد: به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی این جوانمردان نجات جان و مال هم میهن‌نان خود با شهامتی شگفت‌انگیز به درون آتش و آوار رفتند و جان خود را در خطر نهادند و خود را فدا کردند.

جاوید گفت: به رغم فضای غم بار این روزهای جامعه این امید بارور گشته که ما هم می‌توانیم برای مردم و میهن مان یک آتش‌نشان باشیم به طور قطع در هر برهه‌ای و در برابر هر تهدیدی برای جان و مال و نأموس هموطنان هرکدام از ما درمقام یک آتش نشان می‌توانیم تصویری از ایثار را بر ذهن تاریخ به ثبت برسانیم.

شهردار یاسوج بیان کرد: امروز ایران اسلامی عزادار بزرگ مردانی است که عزت و افتخار را به جامعه انسانی هدیه کردند و با شهامت و شهادت خویش درس بزرگ فداکاری و ایثار را به همگان آموختند.

وی ابراز کرد: به راستی منش و بینش این بزرگ مردان باید سرلوحه زندگی همه ما قرار بگیرند اگر مسؤولیم و سمتی داریم از این مردان بزرگ و غیرتمند بیاموزیم که تا پای جان باید خادم و عهده‌دار مسؤولیت خویش باشیم.

جاوید تصریح کرد: این حادثه با تمام تلخی‌ها و مرارت‌ها، صحنه خلق حماسه و از خود گذشتگی آتش‌نشانی شد که جان را در راه خدمت به جامعه و مردم تقدیم کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =