۰ نفر
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
تیم ووشوی زنجان نایب قهرمان کشور شد

تیم ووشوی زنجان توانست با درخشش ورزشکاران این تیم در مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی، اعزامی به مسابقات قهرمانی ووشو جوانان آسیا در کره جنوبی که در استان فارس برگزار شد با کسب 6مدال طلا، 6مدال نقره و3مدال برنز، نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

به گزارش خبرآنلاین ، رامین موحد نیا رییس هیئت ووشوی استان با اعلام  این خبر اظهار داشت: در این دوره از مسابقات استان اصفهان اول شد، زنجان به مقام نایب قهرمانی دست یافت و خراسان رضوی دررتبه سوم ایستاد.
وی افزود: ووشوکاران زنجانی توانستند15مدال رنگارنگ را به دست آورند که سید محمد حسینی 3طلا، امیرحسین پوسانه وایلیا محمد خانی هر کدام یک  طلا و یک برنز ، علی محمدی یک طلا، امیر حسین سلطانی، حمید اسماعیلی وابوالفضل قره باغی هرکدام2 نقره و محمد رضا خدابنده لو نیز یک  برنز را برای تیم زنجان کسب نمایند.
در این مسابقات امیر حسین محمدی در ساندای جوانان به خاطر انجام بازی های خوب به تیم ملی ووشو دعوت گردید.
رییس هیئت ووشوی استان در پایانگفت :دراین دوره از مسابقات هادی موحد نیا به عنوان سرپرست تیم و میثم امانی ، علی اسماعیلی، هادی حیدری و حمید احمدی به عنوان مربیان تیم تالو وساندا حضور داشتند.غفار امانی از داوران زنجانی نیز یکی از داوران حاضر در این مسابقات بود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =