دبیرکل حزب الله لبنان سفرهای پیاپی و فراوان مقامات امریکایی ، اروپایی و عربی به لبنان را سوال برانگیز خواند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله در مراسم افتتاح اولین موزه مقاومت در منطقه " ملیتا " گفت : علت این سفرهای پیاپی و گسترده مقامات آمریکایی و اروپایی و عربی و سرازیر شدن آنها به لبنان چیست، چه اتفاقی در لبنان افتاده است؟

دبیرکل حزب الله لبنان از همه مردم جنوب لبنان خواست روز یکشنبه آینده در انتخابات شوراهای شهر ( که به صورت مرحله ای برگزار می شود) بدون هیچ گونه ترسی شرکت کنند و جشنهای آزادی برپا کنند.

سیدحسن نصرالله افزود: ما همه پرسی برگزار نمی کنیم چرا که انتخابات پارلمانی ، یک همه پرسی بود، حزب الله و جنبش امل ( به ریاست نبیه بری رئیس پارلمان لبنان ) نیازی به همه پرسی برای محبوبیت مردمی خود ندارند، زیرا موقعیت سیاسی آنها در سطح ملی و منطقه‌ای به رسمیت شناخته شده است.

نصرالله گفت : از نظر ما، هیچ مسئله ای پشت پرده وجود ندارد و من شهادت می دهم که رهبران حزب الله و جنبش امل و اعضای آن در اجرای توافقنامه صادق و شفاف و وفادار هستند و اهمیت آن را درک می کنند

دبیرکل حزب الله لبنان خاطرنشان کرد : بهترین هدیه ای که جنبش امل و حزب الله در انتخابات شهرداریها به مردم می دهند ، توافق در این انتخابات است و این بهترین چیزی است که می توانیم به مردم بدهیم .

وی افزود : ما امروز تلاش می کنیم یک گام ناچیز برای تاریخ کشور و مردم و تاریخ مقاومت برای حجم فداکاریهای انجام شده و پیروزیهای تاریخی به دست آمده برداریم و در راه حفظ تاریخ و احیای تاریخ و ارائه تصویری درخشان و واقعی از این تاریخ تلاش کنیم .

دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد بدیهی و آشکار است که تاریخ هر ملت یا امت یا قوم یا کشور بخش اساسی هویت آن است که بیانگر گذشته آن بوده و تاثیر شگرفی بر مسیر حرکت آن در حال حاضر و آینده دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =