برخی شهروندان گلایه می‌کنند چرا طراحی‌های اخیر ترافیکی در شهر تهران باعث افزایش راهبندان و مشکلات آمد و شد شده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بارها پیش آمده که شهروندان درباره مشکلات طراحی خیابانها یا برخی تصمیمات ترافیکی نهادهای دارای صلاحیت مانند شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی گلایه کرده اند و می گویند برخی از تصمیمات باعث مشکلاتی برای تردد آنها شده است.
اخیرا این گلایه ها در سرویس مشکلات مردم افزایش یافته و باعث شده تا با انعکاس آنها، به صورت تجمیعی، توجه مسئولان را در این باره جلب کنیم.
در این رابطه یکی از شهروندان در سرویس مشکلات مردم نوشته است: ساکن منطقه 10 هستم. در سه راه قصرالدشت واقع در خیابان آزادی خیابان آذربایجان ابتدای خیابان قصرالدشت بدلیل قرارگیری مبدا خط ایستگاه اتوبوس، شاهد ترافیک سنگینی در ورودی خیابان قصرالدشت از خیابان آذربایجان هستیم . با عنایت به حجم سنگین عبور خودرو در این گلوگاه و عرض کم خیابان، جانمایی مبدا خط در این محل با توجه به پارک چندین دستگاه اتوبوس در انتظار حرکت در محل ورودی خیابان قصرالدشت باعث بروز گره ترافیکی در این محل شده است. لطفا پیگیری کنید.
مخاطب دیگری به مشکل ترافیکی ایجاد شده پس از در نظر گرفتن خط اتوبوس واحد تندرو BRT در کمربندی خیابانهای شهید بهشتی و شهید مطهری از معابر اصلی مرکز تهران اشاره کرده و نوشته: اگر سري به خيابان مطهري بزنيد پس از اينكه يك لاين به خط واحد اختصاص يافت مشكلات بسياري را به وجود آورد كه به چند مورد اشاره مي كنم خط واحد اتوبوسراني خطي شده براي عبور و مرور موتورسواران با سرعت بسيار زياد كه هر از چند گاهي تصادفات بسياري را موجب مي شوند نكته جالب خط ممتد خط واحد است يعني اگر شما بخواهيد وارد ساختمان شركت يا منزلتان بشويد بايد از روي خط ممتد بگذريد حالا اگر با موتور سواري تصادف كنيد شما هم به اندازه موتور سوار مقصر هستيد به شهرداري زنگ زدم و گفتم پس ماشينها چگونه وارد ساختمان شوند چرا جلوي ساختمانها را براي عبور و مرور آزاد نگذاشتيد جواب بسيار جالب است به علت كثرت ادارات و شركتها اين كار امكان پذير نيست در جواب گفتم يعني هر روز خلاف كنيم جواب بله فقط احتياط كنيد!
کاربری هم اینطور گلایه خود را از تصمیمات مقطعی پلیس راهور در سرویس مشکلات مردم بیان کرده: با سلام و احترام به استحضار میرساند ورودی بزرگراه مدرس به بزرگراه همت توسط مأمورین راهنمایی و رانندگی با مانع بسته میشود و ایجاد ترافیک سنگین می نماید در صورتیکه وقتی مأمور نیست و بزرگراه باز است هیچ ترافیکی بوجود نمی اید و ماشینها تک تک عبور می کنند . لذا خواهشمند است مراتب به مسئولین محترم رسانده شود که بسته نمودن راهها بدست این مأمورین فقط باعث ترافیک و اتلاف وقت مردم در ترافیک می شود.
این گلایه ها به روابط عمومی مناطق شهرداری اعلام شده است تا در صورتی که پاسخی برای آن وجود دارد، منتشر شود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 632878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
    2 0
    مشکل این طرحها نیست مشکل زیاد بودن ماشینهاست تهران ظرفیت اینهمه ماشین ندارد امسال دولت وام داد دوباره 130000 خودرو ریخت تو شهر هر روزم داره میریزه