روزنامه ایران نوشت: شش جوان شیطان صفت که به اتهام ربودن دختر 17 ساله و تعرض به وی دستگیر شده‌اند صبح دیروز از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران انتقال یافتند و محاکمه شدند.

هفدهم شهریور پارسال، دختر نوجوانی به‌نام سمانه -17 ساله- در حالی که از شدت ترس رنگ بر چهره نداشت به اداره آگاهی دماوند رفت و به مأموران گفت: «4 روز پیش وقتی برای رسیدن به خانه سوار خودروی مسافرکشی شدم راننده که پسر جوانی بود، در بین راه با انحراف از مسیر اصلی چند جوان دیگر را سوار کرد. آنها من را به یک مزرعه کشانده و بدون توجه به التماس‌هایم به من تعرض کردند. بعد هم با تهدید به مرگ گفتند اگر در این باره به کسی حرفی بزنم یا به پلیس شکایت کنم مرا می‌کشند.پس از آن روز شوم در حالی که بشدت افسرده و رنجیده‌ام هرچقدر فکر کردم نتوانستم این موضوع را پنهان کنم. حالا هم آمده‌ام از هر 6 جوان شکایت کنم.

پس از طرح شکایت دختر جوان، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان با توجه به سرنخ‌هایی که دخترک داده بود برای شناسایی و دستگیری تبهکاران وارد عمل شدند. مأموران پس از شناسایی خودروی مورد نظر، راننده را دستگیر کردند.

پسر جوان که بشدت غافلگیر شده بود و فکرش را هم نمی‌کرد که دستگیر شود بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت و همدستانش را به پلیس معرفی کرد تا اینکه در بازجویی‌های مکرر هر 6 متهم به آدم ربایی و تعرض اعتراف کردند.

صبح دیروز نیز خلیل -25 ساله-، بهمن -27 ساله-، سیامک -24 ساله-، حبیب -30 ساله-، جواد - 26 ساله- و کریم- 28 ساله- از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری انتقال یافتند تا محاکمه شوند.در ابتدای جلسه دختر جوان دقایقی قبل از ورود متهمان به جلسه دادگاه به قضات محکمه گفت: «ساعت 4 بعدازظهر آن روز برای خرید کتاب می‌رفتم که به دام این 6 جوان دیوسیرت افتادم.

قبول دارم اگر از خودروی شخصی استفاده نمی‌کردم هرگز این ماجرای تلخ برایم اتفاق نمی‌افتاد. اما حالا از شما دادرسان محترم تقاضا دارم که هر 6 جوان شیطان صفت را به اشد مجازات محکوم کنید. آنها باعث شدند من هر شب کابوس ببینم و در حالی که برای کنکور دانشگاه آماده می‌شدم نتوانم درس بخوانم و حالا شب و روزم با ترس و کابوس همراه است و....»

پس‌از اظهارات این دختر، محاکمه هر 6 متهم آغاز شد و آنها ادعا کردند دختر جوان با پای خودش به مزرعه خلوت آمده بود.

پس از پایان محاکمه، قضات شعبه پنجم به ریاست قاضی بابایی و با مستشاری قاضی تولیت وارد شور شدند تا حکم دادگاه را صادر کنند.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 633433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    88 2
    این دختر که خیابانی نبوده که با پای خودش به اون مزرعه بیاد دختری بوده که دنبال درس و رفتن به دانشگاه بوده ضمن این که زن خیابانی هم وقتی ببینه 6 نفرید نمیاد اونجا وکیلتون دروغ بدی را یادتون داده
  • بی نام A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    52 10
    ٦ تا طناب اماده كنيد لطفا.
  • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    56 4
    فقط اعدام
  • بی نام IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    63 2
    چه خبره تو این مملکت؟ چی شده که هر روز خبر جرم و جنایت و تجاوز می شنویم؟ واقعا کدام مسئول پاسخگوی این حجم از اتفاقات زشت است؟ این سوالات عجیب ذهنم رو درگیر کرده
  • مهدی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    58 10
    17 سالگی، سنی ست که برای یک دختر، فوق العاده دردآور است که چنین تجربه ی تلخی را داشته باشد. قطعا تا پایان عمر، این تجربه تلخ از ذهن این دختر معصوم، پاک نخواهد شد، برای همین این جنایتکاران باید اعدام شوند تا درس عبرتی شود برای بقیه که با زندگی بقیه ی دختران نوجوان اینطوری بازی نکنند.
  • حامد A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
    33 4
    آژانسا بدترن.سوار آزانس عبوری شده بودم وسایلمم عقب ماشین تا پیاده شدم با بوکس باد متواری شد خیلی باید مواظب این قشر بود
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
    0 2
    به نظرم اعدام این افراد وپخش کامل و زنده ان از تلوزیون میتونه حواس افرادیکه قصد یه همچین کارهایی را دارن بیاره سر جاش.