افتتاح طرح های صنعت توزیع برق شهرستان سمنان با حضور معاون استاندار

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ، آئین افتتاح همزمان پروژه های صنعت توزیع برق شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان در این آئین بیان داشت : خدمات صنعت توزیع برق به صورت همه گیر است و کلیه ساکنین نقاط شهری و روستائی از نعمت برق بهره مند می شوند .
مهندس "مهدی زندیه وکیلی" با بیان این که توسعه زیر ساخت های بخش برق به صورت مناسبی انجام شده و با قوّت شکل گرفته گفت : پروژه هائی که در عرصه ی توزیع برق به ثمر رسیده ، جملگی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و همگام با اهداف دولت تدبیر و امید می باشد.
فرماندار شهرستان سمنان نیز در این آئین ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان خدوم صنعت توزیع برق اظهار داشت : خدمت صادقانه در جهت استحکام پایه های این نظام الهی از ارزش والائی برخوردار است و بهترین لحظات عمر انسان وقتی است که در خدمت به خلق خدا سپری شود.
سبدعباس دانائی بیان داشت : یکی از دستگاه های پیشتاز در عرصه خدمت رسانی ، صنعت توزیع برق شهرستان است و اقدامات شایسته ای در مدیریت و توسعه زیرساخت های لازم برای تامین برق مشترکان صورت پذیرفته است .
در ابتدای این مراسم ، مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان گفت : به میمنت ایام ا... دهه مبارک فجر ، 18 طرح برق رسانی با اعتباری به مبلغ 25 میلیارد و 680 میلیون ریال افتتاح شد.
مهندس علیرضا قیومی تصریح کرد : طرح هائی که در دهه فجر امسال به بهره برداری رسیدند ، در راستای توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه های توزیع برق در سطح شهرستان به ثمر رسیده و همچنین برای تامین روشنائی برخی معابر اجرائی و افتتاح شده اند.
خاطر نشان می سازد : در این آئین، فرماندار شهرستان سمنان با اعطای لوح سپاس ، از تلاش های مهندس علیرضا قیومی مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان در عرصه خدمت رسانی شایسته تقدیر نمود

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =