امسال دیگر بهانه کنسرت و سرویس بهداشتی در کار نیست/ پرز: فینال کوپادل‌ری را برگزار نمی‌کنیم، تمام!

باشگاه رئال مادرید باز هم از برگزاری فینال جام حذفی اسپانیا طفره رفت.

عرفان حاج‌بابایی: برای سومین سال پیاپی بارسلونا در حالی به فینال جام حذفی رسید که در سوی دیگر میدان خبری از رئال مادرید نیست. در دو سال گذشته ورزشگاه پیشنهادی بارسلونا برای برگزاری دیدار فینال، استادیوم سانتیاگو برنابئو بود تا آن ها بتوانند در خانه رقیب سنتی و دیرین جام قهرمانی را بالای سر ببرند اما در هر دوسال رئالی ها به وسیله بهانه های مختلف مانع از رخ دادن این اتفاق شدند.

دو سال پیش که بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به فینال رسیدند، کهکشانی ها به سبب برگزاری مراسم کنسرت در برنابئو اجازه ندادند که این دیدار در مادرید برگزار شود و بارسا در نیوکمپ با برتری 3-1 مقابل باسکی ها جشن قهرمانی گرفت. پارسال هم تعمیرات سرویس های بهداشتی های سانتیاگو برنابئو(که بعدها مشخص شد هیچ احتیاجی به تعمیر و نوسازی نداشته اند) این فرصت را از بارسا و سویا گرفت تا فینال را در استادیوم اصلی شهر مادرید برگزار کنند اما در نهایت بارسا در سوی دیگر پایتخت اسپانیا و در استادیوم اختصاصی اتلتیکو توانست جام را بالای سر ببرد.


امسال اما دعوا از همین الان شروع شده. پس از اینکه تیم های بارسلونا و آلاوز حضور خود را در فینال قطعی کردند، درخواست خود را مبنی بر برگزاری فینال در استادیوم سانتیاگو برنابئو ارائه دادند ولی طبق معمول با مخالفت رئالی ها مواجه شد. این بار فلرنتینو پرز مالک باشگاه رئال مادرید به صورت علنی و بدون هیچ گونه بهانه جویی و در کمال صداقت(!) اعلام کرد که رئال اجازه برگزاری فینال را در سانتیاگو برنابئو نمی دهد.


نکته جالب دیگر این است که امسال باشگاه اتلتیکو مادرید هم حاضر نیست ورزشگاه خود را برای برگزاری فینال در اختیار دو تیم فینالیست بگذارد چون آن ها توسط بارسا که یک پای بازی نهایی است از تورنمنت حذف شده اند. مسئله ای که بر پیچیدگی های محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی می افزاید، فینالی که باید روز 6 خرداد 96 برگزار شود.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =