ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هشت تن از ساکنان یک ساختمان مسکونی از میان دود و شعله‌های آتش خبر داد.

سید جلال ملکی  در این‌باره گفت:‌ در ساعت 23:47 دیشب یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه نردبام هیدرولیکی، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه واقع در میدان شهید بروجردی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه اظهارکرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل آتش‌سوزی مشاهده شد که حریق در یک واحد 60 متری در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه چهار واحدی رخ داده و مادر و دختری در میان شعله‌های آتش گرفتار شده‌اند.

ملکی با بیان اینکه دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود، گفت: تعدادی از ساکنان نیز در منازل خود محبوس شده بودند که آتش نشانان همزمان با تقسیم شده به دو گروه عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه یک گروه از آتش‌نشانان عملیات نجات را آغاز کردند، گفت: عوامل آتش‌نشانی هشت تن از ساکنان این ساختمان مسکونی شامل پنج مرد و سه زن را از میان آتش و دود خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

وی افزود: همزمان گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز اقدام به اطفای کامل حریق کرده و پس ازایمن‌سازی کامل محل در ساعت 2:14 بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، اظهارکرد: علت این این حادثه ازسوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

 

4242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =