ایسنا نوشت:آیت‌الله حسینی‌بوشهری با ابراز نگرانی از برخی ناعدالتی‌ها، اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی گفت : تحمل مشکلات توسط مردم به مفهوم سلب مسئولیت از مسئولان نیست و همه باید تلاش کنند تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

 آیت‌‎الله «حسینی بوشهری» در جمع راهپیمایان 22 بهمن در مصلای امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: خدایی بودن مهمترین ویژگی انفلاب اسلامی بود و با عنایت اهل بیت(ع) به پیروزی رسید و امام خمینی(ره) به عنوان عطیه‌ای الهی نصیب ایران شد که شهید مطهری در وصف امام هنگامی که در پاریس در تبعید به سر می‌بردند، گفت: ایمان به خدا و رسولش و داشتن هدفی به نام حاکمیت اسلام ناب محمدی از ویژگی‌های امام خمینی است.
وی با تاکید بر اینکه اعتماد امام به مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی بر خلاف بسیاری از سیاسیون زمان که معتقد بودند نمی‌توان روی مردم حساب کرد، می‌فرمود: مردم در صحنه هستند و جانشان را برای انقلاب در کف اخلاص گذاشته‌اند و می‌‎توانیم به آنها اعتماد کنیم.
حسینی‌بوشهری همراهی با مردم را از ویژگی‌های امام بزرگ امت دانست و گفت: امام بدون هر گونه تشریفاتی با مردم صحبت می‌کرد و مشکلات را با آنان در میان می‌گذاشت، چون انقلاب اسلامی به گروه خاصی تعلق نداشت و همه‌ی مردم در پیروزی آن سهم داشتند.
عضو مجلس خبرگان ادامه داد: قبل از انقلاب استکبار و استعمار بر کشور ما حاکم بود و سفرای انگلیس و آمریکا برای شاه مملکت تعیین تکلیف می‌کردند و دین از سیاست جدا بود اما مردم ایران به رهبری امام و به تاسی از قیام عاشورا دین و سیاست را به هم پیوند داد .
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در گفت‌وگویی که با یک خبرنگار پاکستانی داشت، فرمودند:« به برکت انقلاب از این به بعد در تهران برای مصالح کشور تصمیم گرفته می‌شود.»
حسینی بوشهری با اشاره به شعارهای آغاز انقلاب گفت: عملکرد مسئولان باید به گونه‌ای باشد که مردم روز به روز با شعارهای انقلاب امیدوارتر شوند.
عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: الحمدلله انقلاب ما با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، تثبیت هم شد و ساختار سیاسی آن شکل گرفت و نگرانی‌ای در این زمینه وجود ندارد و تحریم و کارشکنی‌های نظام سلطه و دشمنی آمریکا مایه‌ی نگرانی نیست، بلکه نگرانی امروز این است که خدای ناکرده عملکرد مسئولان به گونه‌ای باشد که مردم از شعارهای انقلاب سرخورده شوند.
وی با ابراز نگرانی از برخی ناعدالتی‌ها، اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی تصریح کرد: تحمل مشکلات توسط مردم به مفهوم سلب مسئولیت از مسئولان نیست و همه باید تلاش کنند تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =