از ابتدای تابستان شرکت‌های مسافربری مکلف خواهند بود تا در ناوگان سواری‌ خود، بر اساس ظرفیت مجاز خودرو در ردیف عقب، دو مسافر سوار کنند.

خبرگزاری فارس نوشت:

 مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به سوار کردن تنها دو مسافر در ردیف عقب سواری‌های کرایه برون شهری استان تهران، گفت: به تمامی شرکت‌های مسافربری سواری کرایه در استان تهران ابلاغ شده است تا از اول تیر‌ماه امسال نسبت به اعمال مقررات در این خصوص اقدام کنند.‌

 فرهاد صالحیان ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: از ابتدای تابستان شرکت‌های مسافربری مکلف خواهند بود تا در ناوگان سواری‌ خود، بر اساس ظرفیت مجاز خودرو در ردیف عقب، دو مسافر سوار کنند و نرخ کرایه صندلی جلو با صندلی‌های عقب نیز یکسان شود.

صالحیان افزود: در این خصوص با تشکل‌های سواری کرایه بین شهری نشستی برگزار شد که معایب و مزایای این طرح مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از ابتدای طرح تابستانی جابه‌جایی مسافر این طرح به اجرا گذاشته شود.

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان تهران تصریح کرد: پذیرایی از مسافران سواری کرایه، افزایش تعداد سرویس و یکسان‌سازی نرخ صندلی‌های جلو و عقب از دیگر مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت. صالحیان خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء سطح خدمات و افزایش رضایت‌مندی مسافر و ارتقای ایمنی مقرر شد که از ابتدای تابستان تمامی شرکت‌های سواری کرایه در سرویس‌های خود از مسافران برون استانی با پکیج‌های مناسب پذیرایی کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آريا IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۰۶
    0 0
    در اين صورت كرايه افزايش يافته و در اينصورت هم افزايش ماشين را هم همراه دارد.