۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹

اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ملکشاهی به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد . افزایش زیرساختهای ورزشی و تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ملکشاهی با حضور حیدرزاده مدیر کل ورزش و جوانان ، قاسمی فرماندار ملکشاهی ،زیبائی یکتا سرپرست ورزش و جوانان شهرستان ، جعفریان شهردار دلگشا و دیگر اعضای شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و جوانان گفت : فرصت را غنیمت می شمارم بدلیل حضور پیشکسوت ورزش به عنوان نماینده دولت در شهرستان ملکشاهی که با نگاه ورزشی مثبت ایشان می توان برای ورزش شهرستان ملکشاهی اینده خوبی پیش بینی کرد .
وی تصریح کرد : رسم بر این است در شورای ورزش استان استاندار به عنوان رئیس شورا در جلسه ومدیر کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر شورا می باشد اما اکنون در شهرستان فرماندار به عنوان رئیس ومدیر ورزش و جوانان شهرستان به عنوان دبیر جلسه هستند وحضور اینجانب به عنوان میهمان در این جلسه حضور دارم .
حیدرزاده اضافه کرد : این اولین جلسه شورای ورزش در شهرستان است که برگزار می شود ، اعضای شورا باید بصورت خود جوش در این جلسات حضور یابند چون ورزش امروز در جهان به عنوان یک صنعت ویک سرمایه ملی است وبا آن می توان دلاوریهای جوانان کشور اسلامی و انتقال فرهنگ ایران به جهانیان انعکاس دهیم .
مدیر کل ورزش وجوانان بیان کرد : در ابتدای مدیریت اینجانب ملکشاهی اولین شهرستانی بود که مورد بازدید قرار گرفت چون دغدغه شما دقیقا دغدغه بنده نیز هست ومتاسفانه مدیران دولت تدبیر وامید با مشکلات اعتبارات کار خود را آغاز کردند .
حیدرزاده افزود : شهرستان ملکشاهی از لحاظ سرانه فضای ورزشی به نسبت جمعیت در قیاس با شهرستان های دیگری وضعیت مناسبی دارد اما به دلیل پراکندگی این فضا ها بعضی از اماکن هنوز بطور مطلوب قابل استفاده نمی باشند و در بعضی از بخشها که استعدادهائی بالقوه ای دارند افزایش فضای ورزشی مورد نیاز است .
وی ادامه داد :استان ما از لحاظ منابع خدادادی جزء استانهای برخوردار هستیم وبه دلیل عدم بهره وری کامل ومناسب از این منابع در ردیف استانهای کم برخوردار قرار گرفته ایم و امیدواریم حضور نماینده استان در کمسیون انرژی باعث رشد وتوسعه ورزش استان از طریق جذب منابع مالی وزارت نفت برای ورزش باشد .
بهروزحیدرزاده در با پاسخ به سوالات اعضای حاضر د جلسه بیان کرد : طرح آمایش ورزش که چندین ماه در دستور کار کارشناسان ما قرار گرفته است در آینده به اجرا در خواهد آمد و در تلاش برای ایجاد فضای اداری مناسب جهت استقرار اداره ورزش و جوانان شهرستان ورفع نیاز های مالی هیئت های ورزشی هستیم گرچه هیئتهای ورزشی برای تقویت بنیه مالی خود نباید به این کمکها اکتفا کنند و خود جوش بدنبال کمکهای خیرین باشند تا بتوانیم ورزش شهرستان ملکشاهی را به مسیر توسعه هدایت کنیم .
اسد قاسمی فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه گفت : مدیر کل ورزش و جوانان با دعوت اینجانب به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور دارند و از آنجا که نگاه واختیارات مدیر نسبت به معاونین بیشتر است از ایشان خواستم که شخصا در نشست امروز شهرستان حضور یابند، البته همه ما خدمتگذار مردم و موظف به ارائه خدمات به آنان هستیم .
وی افزود : ما باید در کنار مردم باشیم وجهادی عمل کنیم و برای توسعه ورشد ورزش و دیگرحوزه های مرتبط به امور جوانان پیش قدم باشیم که این سرمایه گرانبها را از دست ندهیم و شرایطی را فراهم کنیم تا ورزشکاران با استعداد این شهرستان به عرصه های ملی و بین المللی معرفی شوند .
قاسمی ادامه داد : 9 سال از عمر تاسیس شهرستان ملکشاهی می گذرد اما آسیب های اجتماعی شهرستان کاهش نیافته است ، مسئولیت ما در این برهه زمانی انالیز وبررسی کردن این آسیبها و یافتن راههایی برای رهایی از آنهاست .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =