همایش «حادثه ساختمان پلاسکو، درس هایی که باید آموخت» با رویکرد «درس آموخته های حادثه» یکشنبه یکم بهمن ماه جاری در البرز برگزار می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مهدی مهرور با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار البرز و پرداختن به این مقوله "پلاسکو" آخرین حادثه در صنعت ساختمان نیست در جهت پیش بینی و پیشگیری مشکلات استان این همایش در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: یکی از اهداف این همایش آموزش مسئولین مرتبط و مردم جهت اتخاذ تدابیر و تمهیدات در هنگام قبل و هنگام بروز حادثه است.

مهرور تصریح کرد: در این راستا اداره کل مدیریت بحران اقدام به برگزاری این همایش گرفت تا اقدام لازم در جهت جلوگیری از بروز حوادث ضمن آموزش های لازم و بهره مندی از تجربه های عوامل درگیر در ساختمان پلاسکو راهکارهای مناسب و عملیاتی را در ادارات مرتبط تدوین کنند تا در صورت بروز حادثه به نحو احسن عملیات امدادی خود را انجام دهند.

همایش «حادثه ساختمان پلاسکو، درس هایی که باید آموخت» این است که با تعامل بیشتر میان مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی، راه را برای بهینه‌سازی و شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، راهکارهای و کاربردهای بحران فراهم نماید.

گفتنی است همایش «حادثه ساختمان پلاسکو، درس هایی که باید آموخت» یکشنبه یکم اسفند ماه جاری از سااعت 9 الی 12 در سالن شهدای دولت استانداری با حضور دستگاه های اجرایی و سازمان های مرتبط و مدیران کل و شهرداران و مدیران آتش نشانی و دستگاه های امدادی برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =