۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

ایسنا نوشت: رئیس بانک مرکزی گفت:‌ به بانک‌ها تاکید کرده‌ام که اگر مردم خدمات را از بانک‌ها نخواستند، بانک‌ها هزینه‌ای از آن‌ها کم نکند.

ولی الله سیف ظهر امروز پس از جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که چرا بانک‌ها بابت خدماتی که مردم خواهان آن نیستند از مردم هزینه کم می‌کند اظهار کرد: مشتری که از بانک خدماتی نخواهد بانک نباید از او هزینه‌ای کم کند.

وی در مورد اسکناس نو برای شب عید نیز تصریح کرد: در این زمینه مشکلی نداریم و از هفته آینده اسکناس‌های نو در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد.

سیف همچنین در مورد اجرای دستورالعمل بخشودگی دیرکرد وام زیر صد میلیون نیز خاطر نشان کرد: این بخشنامه دو روز پیش به بانک‌ها ابلاغ شد و بانک‌ها می‌توانند آن را اجرایی کند.

39225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسپلی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
    1 3
    من هنوز نفهمیدم چه اصراری در تقاضای اسکناس نو هست؟ فرقی نمیکند که اسکناس چیست. یک عده هم این وسط به طور کامل غیر بهینه وقتشون توی این کاسبی هم تلف میشه.
    • بی نام RO ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
      2 0
      دوست عزیز شما که میگی فرقی نمیکند که اسکناس چیست یه کتاب به اسم راهنمای اسکناس های ایران هست ، هر سال هم چاپ میشه ، شما این کتاب رو بگیرین و بخونین ، متوجه میشین حتی تغییر امضا در یک اسکناس هم چقدر در قیمت اون تاثیر داره خب مشخصه نو بودن و کهنه بودن سال چاپ و خیلی چیزای دیگه در ارزش اسکناس ها تاثیر دارن
    • بی نام IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
      1 1
      آقایی که پاسخ دادید. اسکناسی که شما میفرمائید اسکناس یادگاری است که با عزت و احترام نگهداری میشود و موضوع آن با اسکناس عید که قرار است با آن پفک خریده شود زمین تا آسمان فرق میکند. اسکناس های یادگاری البته که فرق قیمت دارند اما اسکناسی که قرار است عیدی داده شود و دو ماه دیگر کهنه میشود دیگر اینمهه بگیر و ببند ندارد.
    • بی نام A1 ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
      1 0
      دوست عزیز همه با اسکناس های عیدشون نمیرن پفک بخرن خیلی ها اونا رو برای یادگاری نگه میدارن