رئیس اتاق بازرگانی آبادان از تشکیل نخستین جلسه کمیسیون جوانان کارآفرین، کسب و کار نوین و دانش بنیان در این اتاق خبر داد.

مسعود خیاط زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان با اشاره به لزوم تشکیل اتاق فکر جوانان تحصیل کرده در آبادان، اظهار کرد: در راستای تحرک بیشتر در جهت اشتغال، تولید و اقتصاد مقاومتی و همچنین مشارکت در جذب سرمایه گذاری در زمینه سوخت پاک و انرژی تجدیدپذیر، نخستین جلسه کمیسیون جوانان کارآفرین، کسب و کار نوین و دانش بنیان در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این جلسه با حضور صاحب نظران و جوانان تشکیل شد، افزود: باورصاد، دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در این جلسه حضور داشت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان، این کمیسیون را یکی از کمیسیون های مهم قلمداد کرد و گفت: «غلامحسین زاده» به عنوان رئیس کمیسیون، «موسوی» به عنوان نائب رئیس کمیسیون و ابدالی به عنوان «دبیر کمیسیون» و همچنین «شاه وند» و «پورفرهاد» به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین، با اینکه مدت زمان زیادی نیست که «مسعود خیاط زاده» ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان را عهده دار شده است اما درخواست وی در سفر معاون اول رئیس جمهور در خصوص تسریع افتتاح گیت های ورودی و استقرار گمرک در منطقه آزاد اروند و همچنین حضور هیئت های تجاری کره جنوبی، مالزی و سنگاپور نشان از عزم جدی وی برای فعال کردن بیش از پیش این اتاق و در واقع شکوفا شدن اقتصاد آبادان را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =