رئیس پلیس مواد مخدر همدان: در سال جاری نزدیک به ۶۰۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان: در طی سالجاری و تاکنون 5 هزار و 800 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در همدان کشف شده است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ هادی قزوینه، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان طی گفتگویی با اعلام مطلب خود افزود: در طی سالجاری با طرح‌های اطلاعاتی و عملیاتی گسترده موفق به کشف 5 هزار و 800 کیوگرم از انواع مواد مخدر و پیش‌سازها شدیم که این کشفیات نسبت به سال 92 رشد 300 درصدی داشته ‌است همچنین در این روند بیش از 70 باند قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و متلاشی شدند.

وی خاطرنشان کرد: امسال میزان کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در سه دهه گذشته رکورد داشته و طی 30 سال اخیر سابقه نداشته که در یکسال این میزان مواد مخدر کشف شود و این نشان از عمق فعالیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس دارد.

قزوینه، اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر استان نسبت به سال گذشته نیز 38 درصد رشد داشته‌است.

وی ادامه داد: در سالجاری 9 هزار و 665 عملیات در سطح استان شکل گرفته و 8 هزار و 314 نفر حمل‌کننده و توزیع‌کننده و خرده فروش مواد مخدر را با همین رویکرد دستگیر و با نظارت مستمری که بر این افراد داریم ورود دوباره آنها را به این چرخه مشکل کرده‌ایم در واقع حاشیه امن برای خرده فروشان از بین رفته‌است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =