۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۳
۴۲ هزار هکتار جنگل در همدان وجود دارد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان همدان گفت: 42 هزار هکتار جنگل دست کاشت و طبیعی در استان همدان وجود دارد که از این میزان 5 هزار و 600 هکتار جنگل دست کاشت است که چهار هزار و 300 هکتار از آن توسط منابع طبیعی استان همدان نگهداری می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ اسفندیار خزائی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی 100 هزار اصله نهال در همدان توزیع می شود/ 50 هزار اصله نهال به صورت مشارکت مردمی توزیع می شود.


وی افزود: از 15 لغایت 21 اسفند به مناسبت هفته منابع طبیعی برنامه های متنوعی همچون برگزاری جشن درختکاری و کاشت نهال، پاکسازی درخت کاری و فضای سبز همدان انجام می شود.


خزائی اظهار داشت: ارتقای فرهنگ منابع طبیعی، همایش همیار طبیعت در راستای جلب زنان روستایی، شرکت در نماز جمعه، کاشت نهال در بیمارستان بعثت و پادگان امام حسین(ع) از دیگر برنامه های این سازمان است.

وی در ادامه گفت: با تشکیل یگان حفاظت تاکنون پنج هزار و 70 پرونده به میزان 6 هزار و 872 هکتار تشکیل شده که 4 هزار و 301 فقره از آنها به مساحت چهار هزار و 657 هکتار خلع ید انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =