در نیمه اسفند، اخبار انتخاباتی مربوط به اردوگاه مردی که از حضور در انتخابات نهی شده است، پربازدیدترین اخبار را می‌سازد.

در صدر اخبار سیاسی ماجرای بیانیه دادن حمدی‌نژاد پیچید. او نوشت: نیمه دوم سال ۹۲ درخواست مناظره دادم. همچنین جزئیاتی از دیدار خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با رهبر انقلاب هم توانست بازدید زیادی را به خصوص اختصاص دهد. خبر مهم دیگر درباره جزئیاتی جدید از گفتگوی مهم جهانگیری با رهبری درباره اصلاح‌طلبان بود که بسیار پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی اظهارات مدیرعامل تامین اجتماعی پربازدید بود. نوربخش گفت: دوربین نصب کردند و از مراجعه کننده فیلم گرفتند. وزیر کار هم به طعنه به منتقدان خود گفت: چه کسانی به خزانه نگاه قجری داشتند؟ مخاطبان این سرویس هم خواستند بدانند تفاوت قیمت سفر به سواحل ایران و گرجستان چقدر است؟

در سرویس فرهنگ و هنر خبر پیچید که همسایه‌ها ترانه علیدوستی بانوی هنرمند فیلم فروشنده را غافلگیر کردند. همچنین روایت روزنامه کیهان از حضور سازنده فیلم‌های غیراخلاقی در تلویزیون برای مخاطبان جالب بود. در برنامه پربازدید نوروز هم بالاخره مادری برای کلاه‌قرمزی پیدا شد. روح دنیا فنی زاده شاد باد.

در سرویس جامعه توضیحات اژه‌ای درباره بقایی،منتظری و استخدام‌ها در شهرداری خبر پراهمیت امروز را تشکیل می داد.  همچنین توضیح وزیر بهداشت درباره درگیری لفظی با فرماندار بدره پربازدید بود. برای مسافران نوروزی و مخاطبان این سرویس هم مقایسه نرخ تورهای نوروزی، دوبی، گرجستان و ارمنستان با شیراز، کیش، اصفهان و مشهد جذاب بود. ما که در منزل پذیرای مهمانانیم.

در سرویس بین الملل توهمات تازۀ آل‌خلیفه علیه ایران! خنده بر لب مخاطبان نشاند. این جماعت را چه می شود؟ حتی کار به جایی رسیده که یاوه‌گویی دبیرکل اتحادیه عرب علیه ایران هم نشان داد این اشخاص حال و هوش بجایی ندارند. همچنین نیویورک‌تایمز بار دیگر افشاگری کرد و پربازدید شد.

در سرویس طنز هم اولین وعده انتخاباتی بقایی شوری به جان عاشقان او انداخت و در سرویس آی.تی هم مخاطبان با شنیدن اعلام خبرمرگ خط تولید لپ‌تاپ پیکسل عزای عمومی اعلام کردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =