آمادگی کامل کرج برای مقابله با بحران‌های احتمالی پایان سال

ایسنا نوشت : فرماندار کرج با بیان اینکه نقاط اسکان اضطراری در شهرستان کرج مشخص شده است، گفت: تمهیدات لازم برای تعبیه امکانات مورد نیاز در این نقاط نیز اندیشیده شده است.

علی قنبرزمانی گفت: در ایام منتهی به سال جدید، ادارات شهرستان کرج در هماهنگی با یکدیگر هستند و آمادگی کاملی برای پیشگیری از مشکلات و بحران‌های احتمالی وجود دارد.
قنبرزمانی با تاکید بر ایجاد بانک اطلاعاتی جدید از امکانات موجود افزود: باید در این ایام نسبت به مسائلی که می‌تواند منجر به ایجاد بحران شود با هوشیاری برخورد کرد.
وی از لزوم هماهنگی برای استقبال از مسافرینی که از البرز عبور می‌کنند گفت و خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که باید در این ایام انجام شود نصب علائم راهنما در ورودی شهر است تا مسافرین به مکان‌های مورد نظرشان به راحتی دسترسی پیدا کنند.
فرماندار کرج اضافه کرد: انتظار می‌رود اقدمات موفق سال گذشته مجددا انجام و نقاط ضعف نیز برطرف شود.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه نقاط اسکان اضطراری در شهرستان کرج مشخص شده است گفت: تمهیدات لازم برای تعبیه امکانات مورد نیاز در این نقاط نیز اندیشیده شده است.
قنبرزمانی از آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی همچون شهرداری، بیمارستان‌ها، اورژانس و ... خبر داد و گفت: فرمانداری کرج در این ایام به طور مداوم با مسئولین بحران ادارات ارتباط خواهد داشت.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =