۰ نفر
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
توزیع  پانصد تن میوه شب عید در ساوجبلاغ

ایسنا نوشت : فرماندار ساوجبلاغ گفت: ستاد تنظیم بازار در شهرستان ساوجبلاغ 200 تن سیب و 300 تن پرتقال با قیمت دولتی برای توزیع در میان مردم تدارک دیده است که در 40 نقطه شهری و روستایی عرضه خواهد شد.

ابوالقاسم پالیزگیر  با تاکید بر اهمیت تنظیم بازار شب عید گفت: کالای مورد نیاز مردم در این ایام باید با سهولت و قیمت مناسب در اختیار آنان قرار گیرد.

پالیزگیر افزود: ستاد تنظیم بازار در شهرستان ساوجبلاغ 200 تن سیب و 300 تن پرتقال با قیمت دولتی برای توزیع در میان مردم تدارک دیده است که در 40 نقطه شهری و روستایی عرضه خواهد شد.
وی ادامه داد: محل‌های مورد نظر فقط برای فروش میوه‌های دولتی است و هیچ فروشنده‌ای حق ندارد سایر میوه‌ها را در آن بفروشد.
فرماندار ساوجبلاغ در ادامه به اقدمات لازم برای کنترل قیمت‌ها در این شهرستان گفت و تصریح کرد: رصد شبانه‌روزی بازار از طریق بازرسی اصناف، صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری برای نظارت بر قیمت‌ها انجام خواهد شد.
این مسئول از راه‌اندازی نمایشگاه کالا در ساوجبلاغ طی هفته آتی خبر داد و گفت: این نمایشگاه با 275 غرفه و به مدت 10 روز در مرکز شهرستان دایر خواهد بود.
پالیزگیر با بیان اینکه همه نیازهای مردم از قبل پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: گوشت، مرغ، ماهی و برنج به اندازه کافی در انبارهای شهرستان موجود است و عمده‌فروشان می‌توانند با معرفی نامه اتاق اصناف این اقلام را تهیه و توزیع نمایند.
وی از اهمیت فعالیت دقیق نانوایی‌ها در ایام نوروز گفت و تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در 24 ساعت شبانه روز با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =