احسان علیخانی در واکنش به حواشی ایجاد شده در پی سخنانش در برنامه «سه ستاره»، بر رفاقتش با محسن چاوشی تاکید و در ضمن از فحاشی و توهین های هواداران این خواننده پاپ در فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در واکنش به حواشی پیش آمده برای برنامه «سه ستاره»، تهیه کننده و مجری آن مجبور شد توضیحاتی را بیان کند.

احسان علیخانی در برنامه دیشب «سه ستاره»، با تاکید بر رفاقتش با محسن چاوشی، از هواداران این خواننده خواست به جای فحاشی و توهین در فضای مجازی، نظرات مخالف را تحمل کنند.

تهیه کننده و مجری «سه ستاره» در این باره گفت: «شب گذشته (یکشنبه شب) من بدون آنکه متوجه بشوم آرش (ظلی پور) چه گفته است، در ادامه صحبت‌هایش نکته‌ای را بیان کردم که به نظر طرفداران محسن چاوشی خوش نیامد و احساس کردند که منظور من محسن است، درحالیکه من اصلا چنین قصدی نداشتم.»

او دراین باره اضافه کرد: «من و محسن باهم رفیق هستیم، اولین تیتراژی که من در تلویزیون ساختم سال 90 بود و با محسن چاوشی همکاری کردم و واقعا هم کار بسیار فوق العاده‌ای بود. محسن من را در استودیو شخصی‌اش دعوت کرد و از من نظر خواست تا کار را به چه نحوی بخواند که بهتر شود. ما باهم رفیق هستیم و نان و نمک هم را خورده‌ایم و هیچ وقت از این کارها نخواهم کرد.»

البته علیخانی خطاب به طرفداران چاوشی که دیروز صفحه اینستاگرام او را مورد حمله قرار دادند، گفت: «شما که خودتان طرفدار محسن هستید چرا اینقدر سروصدا می کنید، اگر یک چیزی را قبول دارید که دیگر نیازی به این فحاشی‌ها نیست، به نظر من با این کارها شان آن کسی را که از او حمایت می‌کنید، پایین می‌آورید.»

او در پایان با اشاره تلویحی به صحبت های یک کارشناس برنامه ای ماهواره ای که صدای چاوشی را ساختگی خوانده بود هم بیان کرد: «خوب است که نقد پذیر باشیم؛ یک نفر آن سر دنیا نقدی به این مسئله دارد، به هرحال بزرگ تر است و در این حوزه تخصص دارد و این مسئله را بیان می کند، باید به او هم احترام بگذاریم و نظرش را محترم بشماریم.»

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم A1 ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    6 29
    بنگرید که هرچی می کشیم در نهایت از این دنیای مجازی و موسیقی و مطربی ست پس بی جهت نیست که با آن مخالفیم
    • بی نام IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
      5 15
      مرحبا
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    15 4
    جناب احسان خان پس سعی کن وقتی تریبون دستته ضعیف کشی نکنی
  • محمد هادی اهواز A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    20 7
    ابن آقای علیخانی و اون همکار مجریشون خوب توهینشون رو کردن، بعد تو برنامه دوباره میان میگن نه م رفیقیمو اصلا حرفمون توهین نبوده مردم عزیز برید دیالوگهای این مجریهارو مجدد ببینید، کاملا با لهن توهین آمیز بود من نمیدونم طرف چجور امروز میاد میگه"فردا هرکی راه میوفته تو راهرو از خودش فیلم میگیره که بگه صداش واقعیه" بعد فرداش میاد ادعا میکنه من با چاوشی رفیقم؟ توهین به شخصیت یه آدم که فقط ببخشید فحش ناموسی و رکیک نیست.
  • بی نام IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    24 15
    سلطان صدا و موزیک ایران استاد چاوشی در کنار حسین صفای باصفا با آن قریحه بی بدیلش در ترانه سرایی آنچنان ترکیب طلایی ای تشکیل داده اند که دشمنان و بدخواهان به هر ترفندی برای ضربه زدن به آن متوسل میشوند اما در نهایت هنگامی که رکورد فروش آلبوم های موسیقیایی با هر بار انتشار آلبوم جدید چاوشی جابجا میشود پاسخ خود را دریافت میکنند
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    19 0
    ای بابا ادم اینقدر زود که دیگه زیر حرفش نمی زنه یه کم میذاشتی از حرفت بگذره بعد
  • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    22 3
    حالا که چاووشی بحثش داغه اینم میخواد با مطرح کردم ماجراهای بینندگان برنامه اش رو زیاد کنه
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    17 5
    اولا ناسزا گويي. بسيار عمل زشت وناپسندي است. اما اقاي عليخاني هم حق ندارد در يك رسانه. جمعي نظر شخصي خود را تبليغ كند
  • داوود A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    55 19
    بابا اگه راست میگه مثل بیشتر خواننده ها زنده یکم بدون دستگاه بخونه حرف وحدیث ها هم جمع شه
    • بی نام A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
      14 20
      تو راه پله خونشون زور میزنه میخونه ،بیاد اجرا زنده کنه؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
    19 9
    عزیزان من محسن چاوشی یک متن در شبکه مجازی میزاره سه تا اعدامی نجات میده شما چطور؟؟؟؟؟؟بااین تریبون زنده ،برنامه ماه عسل و....چی کارکردید.
  • غریبه A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    0 2
    چاووشی وطرفداراش هم دیگه شورشودرآوردن خب اگه صدات واقعیه یه اجرای زنده بذاردهن هرچی منتقده ببند راست میگه علیخانی وکسانی که ازش انتقادمیکنن اگه صداداره چراقایم شده وتوی راه پله خونه ش میخونه شنیدن کی بودماننددیدن.
  • سهیل A1 ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    1 2
    آقاعرفان دیگه توروخداسلطان خطابش نکنید .سلطان انست که غرش زنده کند وگرنه غرش ازپشت پستوچه سود.
  • سهیل A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
    0 0
    لایک لایک لایک آفرین به بی نام