ایسنا نوشت: عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت و دخالت شهرداری تهران در امر انتخابات پیش‌رو گفت: شورای شهر تهران سیاسی نیست بلکه متاسفانه شهرداری تهران سیاسی شده است.

احمد حکیمی‌پور در تذکر پیش از دستور خود در سیصدوسی‌وششمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به تذکر تندگویان درخصوص درآمدهای تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران و عدم پاسخگویی سازمان زیباسازی درباره این درآمدها گفت: این عدم پاسخگویی از تبعات سیاسی شدن مدیریت شهری است. وقتی مدیریت شهر به دنبال بستن لیست انتخاباتی و فعالیت انتخابات باشد بی‌تردید شاهد چنین مواردی خواهیم بود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر تهران سیاسی نیست بلکه متاسفانه شهرداری تهران سیاسی شده است.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: در بسیاری از قسمت‌های شهرداری تهران چنین وضعیتی مشاهده می‌شود و درآمدها واقعی نیستند. به طور نمونه مگر درآمدهای برج میلاد به صورت واقعی و دقیق اعلام می‌شود؟

حکیمی‌پور در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به بازدید کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران از بوستان جنگلی چیتگر گفت: علی‌رغم اینکه از قبل و در نامه‌ای کتبی این بازدید به روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران اعلام شده بود اما این بازدید اعضای کمیسیون سلامت توسط روابط عمومی پوشش رسانه‌ای داده نشد که در اعتراض نسبت به این موضوع اعلام شد که نامه کمیسیون به روابط عمومی گم شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه این تبعیضات به شورا ورود پیدا کرده و مشکل‌ساز شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکراتی که در صحن شورای اسلامی شهر تهران داده می‌شود، متاسفانه به شهرداری ابلاغ نمی‌شود. بنده تذکری نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز در صحن شورا داده‌ام اما این تذکر به شهرداری نرفته و من نیز پاسخی دریافت نکرده‌ام، لذا لازم است که در این خصوص توجه ویژه‌ای داشته باشیم و تذکرات به شهرداری تهران ابلاغ شود.

فرصت ۱۰ روزه شهردار تهران برای پاسخ به سئوال پلاسکو

مهر نوشت: رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران، گفت: هفته گذشته بنده سئوالی را از شهردار تهران در خصوص پلاسکو مطرح کردم که وی ۱۰ روز فرصت دارد پاسخ بدهد.

احمد حکیمی پور  با اشاره به ارائه سئوالش از شهردار تهران در خصوص ساختمان پلاسکو، گفت: هفته گذشته، سوال خود را تقدیم شهردار تهران کردم و وی طبق قانون فرصت دارند که به سئوال بنده پاسخ دهند، وی همچنین از رئیس و هیئت رئیسه شورای شهر تهران درخواست کرد که تذکرات اعضاء را پیگیری و پاسخ مناسب را ارائه دهند.

حکیمی پور ادامه داد: چندی پیش بنده تذکری را به شهردار تهران داده ام که طبق قانون هیئت رئیسه باید آن را به شهرداری ابلاغ کند که هنوز اتفاقی نیافتاده است.

 مهدی چمران پس از تذکر حکیمی پور بیان کرد: هیچ تذکری در شورا نمی ماند و بلافاصله به مسئولان مرتبط ارجاع می شود.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =