هیأت اسرائیلی نگرانی خود از همکاری روسیه با ایران و حزب الله را به مقامات روسیه اعلام کرد

یک هیأت از کنست رژیم صهیونیستی که اخیر به روسیه رفته در ملاقات های خود نگرانی اسرائیل از همکاری روسیه با ایران و حزب الله را به مقامات روسیه اعلام کرده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ریانووستی اسحق هرتزوگ  در این دیدارها گفته است در اسرائیل نگرانند که سلاحهای روسیه در اختیار حزب ا... قرار گیرد.


هیات مجلس کنست اسرائیل به سرپرستی اسحاق هرتزوگ رهبر حزب مخالف مجلس اسرائیل به دعوت لئونید اسلوتسکی رئیس کمیسیون بین الملل دوما وارد مسکو شد

هرتزوگ در دیدار با کنستانتین کاساچف رئیس کمیسیون بین الملل شورای فدراسیون روسیه گفت : ایران عامل بی ثبات کننده و تهدید برای کل خاور میانه است .

از این نقطه نظر ما اتحاد ایران و حزب ا... در روسیه را بسیار خطرناک تلقی می کنیم. ما نگران این هستیم که سلاحهای روسیه که به سوریه ارسال می شوند به طریقی در اختیار نیروهای حزب ا... و در مرز شمالی ما قرار گیرند که اینهم تهدیدی برای ما محسوب می شود.

جبهه مخالف اسرائیل به نقش روسیه در خاور میانه و در جهان احترام می گذارد. بنظر ما حضور حزب ا... در بلندی های جولان عبور از خط قرمز است.
گرتسوک در مصاحبه با اینترفاکس اعلام داشت اسرائیل نیاز به همکاری تمام عیار با روسیه دارد و همچنین اظهار کرد که بر فراز سوریه باید منطقه عاری از پرواز ایجاد گردد  و اسرائیل باید با روسیه و آمریکا جهت بازدارندگی ایران همکاری کند. در تل آویو نگران اهداف راهبردی تهران در منطقه هستند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =