استاندار همدان گفت: انتظار ما این است که شایستگان برای انتخابات شوراها بیایند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیگیری شود.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: بیش از هر چیز، سلامت انتخابات و اجرای قانون و مشارکت حداکثری برای ما مهم است.

وی خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که احساس کنیم از امانتی که به دستمان داده اند، به خوبی پاسداری کرده ایم.

نیکبخت در ادامه با اعلام اینکه رتبه استان در ارزیابی ها نباید نزول کند، تصریح کرد: همواره تلاش کرده ام، استان در ارزیابی ها در رتبه اول کشور باشد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی بدهی خودرا به دستگاه های خدمت رسان پرداخت کنند، یادآور شد: دو پروژه 4 خطه کردن مسیر همدان به علیصدر و جاده آورزمان، روند قانونی خود را طی کرد و در قانون بودجه نیز لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه این دو پروژه، که یکی از آنها مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان است، آورده بسیار برای استان خواهند داشت، گفت: از پیگیری نمایندگان مردم خوب بهار و کبودراهنگ و نهاوند درخصوص این پروژه ها تشکر می کنم.

نیکبخت اظهار داشت: شاهد آن هستیم که همدان قرار است مقصد گردشگری داخلی و بین المللی بشود و برای این امر هم اکنون ده هتل در این استان در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان، کارهای زیاد انجام شد ه است، یادآور شد: تا کنون 29 طرح نیمه تمام در استان واگذار شده و انتظار داریم در این خصوص تسریع شود.

استاندار همدان، در آخر ورزش را مورد توجه مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و همه آحاد جامعه دانست و تاکید کرد: ادارات، هر چه سریعتر بودجه ورزش را اختصاص دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =