۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: 114 نفر از شهروندان همدان در چهارشنبه آخر سال به علت استفاده از مواد محترقه مصدوم شدند، مهمترین علت آسیب دیدگی این افراد ، استفاده از ترقه های غیرمجاز و آتش زا بوده و سوختگی در نواحی دست و صورت بیشترین میزان آسیب وارده به این افراد بوده است.

عباس اولیا سمیع، در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: با استقرار 20 دستگاه آمبولانس اورژانس در سطح شهر، به 102 تن از مصدومان حضوری خدمات درمانی ارائه شد و 12 تن از مصدومان نیز به علت شدت جراحات وارده به مراکز درمانی منتقل شدند.


وی خاطرنشان کرد: استقرار نیروهای اورژانس و پلیس در نقاط بحرانی در چهارشنبه پایان سال در کاهش تعداد مصدومین تاثیر داشته است.


اولیا سمیع یادآور شد: به منظور پیشگیری از آسیب های ناشی از چهارشنبه پایان سال بنر 'پویش نه به چهارشنبه سوری' بر روی خودروهای آمبولانس نصب شده بود.

وی اظهار داشت: تکنسین های فوریتهای پزشکی در این آمبولانس ها برای انجام اقدامات پیش بیمارستانی بر روی صدمه دیدگان مستقر بودند همچنین یک خط آنلاین بی سیم برای مشاوره پزشکی به این افراد در صورت نیاز، پیش بینی شده بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =