ایلنا نوشت:رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نسبت به برگزاری نشست امروز چند حزب اصلاح‌طلب که در رسانه‌های اصولگرا تحت‌عنوان نشست کمیته انتخابات شورای هماهنگی بازتاب یافت، واکنش نشان داد.

محمود صادقی در واکنش به انتشار اخباری درباره تشکیل ستاد انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اعلام کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هیچگونه کمیته‌ای تحت عنوان کمیته انتخاباتی ندارد و آن‌چنان که پیش از این اعلام شده، این شورا به عضویت شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درآمده و در قالب این شورای‌عالی فعالیت می‌کند.

او تاکید کرد: بر این اساس قرار شده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چه در انتخابات شوراهای شهر و روستا و چه در انتخابات ریاست‌جمهوری در قالب شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فعالیت کند.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: بنابراین آن‌چه امروز تحت‌عنوان آغاز فعالیت کمیته انتخابات شورای هماهنگی در برخی رسانه‌های مخالف دولت و جریان اصلاحات منتشر شد، صحت ندارد و در واقع این فعالیت‌ها ارتباطی به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ندارد.

نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین یادآور شد: به بیان دیگر درصورتی که این نشست به‌عنوان نشست تعدادی از احزاب اصلاح‌طلب عنوان می‌شد، می‌توانست بی‌اشکال باشد اما آن‌چنان که در چند رسانه شده، اخبار نشست امروز تعدادی از افراد اصلاح‌طلب به‌عنوان نشست کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بازتاب یافته که صحت ندارد.

صادقی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیش از این در روندی کاملاً دموکراتیک در این رابطه تصمیم‌گیری کرد و مقرر شد که این شورا در قالب شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فعالیت کند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین تصریح کرد: نکته حائز اهمیت دیگر این است که برخی دیگر از دوستانی که امروز در نشست این چند حزب اصلاح‌طلب حضور داشتند، هیچ سمتی در انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها ندارند و بر این اساس، درحالی از برخی از آنها نقل قول شده که صرفاً عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه هستند و بجز این، هیچ سمتی در این تشکل اصلاح‌طلب ندارند و نمی‌توانند به نمایندگی از این تشکل در نشستی حاضر شوند.

او ادامه داد: با این حساب حضور این دوستان در نشست امروز چند حزب اصلاح‌طلب، یک حضور شخصی بوده و درواقع به‌نمایندگی از انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در جلسه حاضر نشدند.

نایب رییس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین در واکنش به اظهارنظرهای اخیر در خصوص انکار حمایت شورای‌عالی از روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ، گفت: کسانیکه مسیر جداگانه‌ای را پیش گرفته و بنابر این نمی‌تواند درباره تصمیم‌های شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به این شکل اظهارنظر کند.

صادقی در پایان تصریح کرد: شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هفته گذشته جلسه‌ای به این منظور تشکیل داد و تمامی دیدگاه‌های موافق و مخالف نیز مطرح شد و حتی برخی بحث‌های چالشی عنوان شد که در نهایت به اتفاق آرا و بدون حتی یک رای مخالف، تصمیم بر حمایت از روحانی شد و بر این اساس درصورتیکه دوستان نظری متفاوت از این تصمیم دارند، نباید این نظر را به شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نسبت دهند.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =