رئال مادرید بازی‌های سختی را پیش رو دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیروز در حالی برگزار شد که رئال مادرید یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را پیش رو خواهد داشت.

دیدار مقابل بایرن مونیخ که این روزها بسیار آماده است. از طرفی رئال هم نیاز شدیدی به صعود دارد. حذف شدن در این مرحله اصلا برای تیم زیدان خوشایند نخواهد بود و اگر او بتواند قهرمانی سال قبل را یکبار دیگر تکرار کند، بدون شک در تاریخ باشگاه جاودانه خواهد شد. اما رسیدن به این قهرمانی اصلا راحت نخواهد بود. جدا از اینکه بایرن خودش حریف بسیار سختی است، رئال نیز در روزهای منتهی به دیدارهای رفت و برگشت برابر این تیم، بازی‌های بسیار مهمی در لالیگا دارد. ۱۵ روز سرنوشت‌ساز که با دیدار مقابل اتلتیکومادرید آغاز می‌شود.

رئالی‌ها روز ۱۹ فروردین میزبان دیگر تیم مادریدی هستند و در ادامه راه باید دو بازی رفت و برگشت مقابل بایرن را برگزار کنند. علاوه بر اینکه فقط ۴ روز بعد از دیدار برگشت مقابل باواریایی‌ها، تیم زیدان باید ال‌کلاسیکو برگشت را برگزار کند. شرایط رئال این روزها در لالیگا هم بسیار پیچیده است و تیم زیزو برای حفظ صدرنشینی نیاز زیادی به پیروزی در دیدار برابر اتلتیکو و بارسا هم دارد.

 

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =