۰ نفر
۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
وحشت چینی‎‌ها از درخواست کی‌روش

رسانه‌های چین جو استادیوم آزادی را وحشتناک توصیف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و چین از هواداران خواست تا با حضور در ورزشگاه از تیم ملی حمایت کنند. کی روش همچنین شب گذشته در برنامه 90 از تماشاگران خواست تا با لباس هاس سفید در استادیوم حاضر شوند. صحبت های سرمربی تیم ملی باعث شد تا رسانه های چینی از وحشت بازیکنان این تیم برای رویارویی با ایران خبر دهند. 

یک سایت چینی در این باره نوشت: شاگردان لیپی پس از پیروزی یک بر صفر خانگی برابر کره‌جنوبی در انتظار نتیجه غیرمنتظره دیگری در ورزشگاه آزادی هستند. 3 امتیاز بازی با کره‌جنوبی به چین اطمینان و انگیزه لازم را برای صعود احتمالی به جام‌جهانی 2018 روسیه داده است. شاگردان لیپی در بازی امروز در جستجوی راه پرسرعتی برای ادامه این مسیر هستند اما حضور هواداران ایرانی در استادیوم می تواند از لحاظ روحی و روانی روی شاگردان لیپی تاثیر گذار باشد. کارلوس کی‌روش از تماشاگران ایرانی خواست با پر کردن ورزشگاه آزادی، او و شاگردانش را حمایت کنند.
این سایت همچنین درباره شرایط آب و هوایی و کیفیت بد زمین تمرین چین نوشت: دمای هوای تهران پایین است و هرازگاهی بارش باران و برف رخ می‌دهد. تیم ملی چین قرار بود در زمین چمن ورزشگاه آزادی تهران تمرین کند اما به خاطر تعطیلات نوروزی و مرخصی کارمندان این مجموعه مجبور به انجام تمرینات خود در زمین چمن کمپ آکادمی ملی فوتبال ایران شد که کیفیت بسیار بدی دارد. مارچلو لیپی نیز از این اتفاق بسیار ناراضی بود.
ایران و چین ساعت 16:30 امروز (سه‌شنبه) در بازی هفته هفتم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند. ایران با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و چین 5 امتیازی رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =