مهر نوشت: تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه با هدف تأمین امنیت جاده‌ها عبور و مرور موتورها در محورهای اصلی استان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حجت فتاحی به تدارک تمهیدات لازم جهت تردد شهروندان و مسافران نوروزی در روز طبیعت اشاره کرد و گفت: در این ایام محدودیت‌های ترافیکی نیز پیش‌بینی شده است.

وی با اذعان به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی استان برقرار است، اضافه کرد: از ۱۱ فرودین تا ۱۴ فروردین‌ماه از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب در محورهای اردبیل- آستارا و اردبیل- سرعین به صورت رفت‌وبرگشت تردد انواع تریلر و کامیون ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان متذکر شد: خودروهای سنگین ذکر شده به غیر از حاملین مواد سوختی و مواد فاسدشدنی حق تردد در این دو محور را تا تاریخ ذکر شده ندارند.

فتاحی با بیان اینکه بیشترین تردد در محورهای مواصلاتی استان در اردبیل- آستارا مشاهده می‌شود، ادامه داد: در واقع محدودیت‌های ترافیکی به همین منظور اعمال می‌شود.

وی افزود: در محور اردبیل - سراب نیز از ۱۱ تا ۱۴ فرودین ماه تردد کامیون و تریلر به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان عمده دلایل تصادفات را واژگونی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی و عدم رعایت سرعت مطمئنه عنوان کرد و خواستار رعایت قوانین از سوی رانندگان شد.

به گفته فتاحی سرعت مطمئنه، سرعتی است که راننده می‌تواند هر زمان خودرو را کنترل و متوقف سازد و فاصله طولی خود را با خودرو مقابل حفظ کند.

وی افزود: با توجه به افزایش تردد در روز طبیعت انتظار داریم شهروندان با صبوری و رعایت قوانین در جاده‌ها تردد داشته و برای زود رسیدن به مقصد به رعایت قوانین بی‌توجه نباشند.

 

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 650495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =